07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سرویس خواب خاتم کاری

سرویس خواب خاتم کاری

هرگاه اصالت، ظرافت، دقت و جذابیت می رود یقیناً از اولین گزینه هایی که به اذهان ما خطور می نماید، هنر-صنعت خاتم کاری است. هنری که در دل روح و جسم فرهنگ و تمدن دیرین و اصیل ایرانی تنیده شده است.
شیراز خواستگاهش و اصفهان سکوی پروازش و پهنای ایران زمین عرصه نشر آن هنری که اشتهارش به فراسوی مرزهای ملی میهن عزیزمان نیز سر کشیده است.
دایره گسترش محصولات خاتم کاری بسیار وسیع بوده و بیشتر شئون زندگی ما را در بر می‌گیرد و به جرأت می توان گفت خاتم کاری در عرصه‌هایی حضور دارد که کمتر شاخه‌ای از صنایع دستی متنوع ایران را می‌توان سراغ گرفت که با آن پای گذارده باشد.
اصولاً صنایع دستی ایران به‌گونه‌ای است که حضور مستقیم و پر رنگ در زندگی روزمره ما دارد و زیر شاخه ها و گرایش های آن همانند صنعت فرش دستباف از ویژگی‌های هر خانه ایرانی است. سایر محصولات شاخه های گوناگون صنایع دستی ایران از جمله فیروزه کوبی، میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، مس و پرداز، معرق، منبت، حکاکی مس، الماس تراش، قلمزنی، قلم کار، ترمه، نقره نما و… از این قاعده مستثنی نبوده و هر کدام به فراخور حال خود در جامعه حضور دارند.
محصولات متنوع خاتم طیف وسیعی را چه در حوزه لوازم، ادوات و تجهیزات خانگی و چه در حوزه تجهیزات اداری و مدیریتی و حتی در حوزه ادوات ورزشی و تفریحی شامل می‌شود.
محصول مورد معرفی امروز در حوزه خاتم کاری از خانواده لوازم خانگی بوده که آراسته به زیور خاتم گردیده است. سرویس خواب خاتم کاری که بسیار برازنده، زیبا و اصیل می باشد این سرویس های فوق العاده بسیار برازنده نو عروسان اصیل ایرانی بوده که چیدمان لوازم منزل خود را بر اساس ایده ها و محصولات زیبا صنایع دستی پی می‌گیرند. این سرویس‌های خاص حاصل دست هنرمندان استادکار شیراز بوده که حاصل دسترنج شان زینت‌بخش منازل ما گردیده و می گردد.

ست گلدان خاتم کاری

خاتم هفت گردون خیال

هدایای خاتم کاری یکی از گزینه های اصلی مورد استفاده در مجموعه پکیج های متنوع و انحصاری هفت گردون خیال بوده که جهت عرضه به متقاضیان محترم آماده گردیده است.
پکیج هایی چون بسته های اقتصادی، هدیه خاص، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مدیریتی، هدیه ویژه، هدیه جدید هدیه لوکس، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی
وب سایت هفت گردون خیال دریچه‌ای است رو به دنیایی از هنر، زیبایی، اصالت، تنوع و تفاوت.
شما را به گشودن این دریچه و تماشای دنیایی زیبا، متفاوت و جذاب دعوت می نماییم.

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.