07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف ۴ میلیارد ریال

ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف ۴ میلیارد ریال

شرکت های خلاق در حوزه صنایع دستی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، می توانند تا سقف ۴ میلیارد ریال تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کند.
خانم پویا محمودیان معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور صبح روز یکشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری میراث آریا عنوان نمود در ادامه فعالیت ها و حمایت ها در حوزه صنایع دستی در رایزنی که با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شد، مقرر گردید این تسهیلات به شرکت های خلاق در حوزه صنایع‌دستی پرداخت شود، شرکت‌هایی که در پی شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند. ایشان در ادامه آوردند که برای هر شرکت تا سقف ۴ میلیارد ریال بر مبنای هزینه های ثبت شده در اظهارنامه های مالیاتی سال ۹۷، میزان فروش یا هزینه های حقوق و دستمزد پرداختی بر اساس لیست بیمه شرکت تعیین می گردد.
محمودیان تصریح کرد تسهیلات با نرخ ۹ درصد بوده و طی سه مرحله در مدت ۶ ماه به شرکت ها پرداخت می شود. پرداخت مراحل دوم و سوم به این شرکت های خلاق منوط به حفظ اشتغال ۹۰ درصد به شکل میانگین در زمستان ۹۸ است.
ایشان اضافه کرد در حال حاضر در حوزه صنایع دستی و گردشگری ۷۳ شرکت خلاق در حال فعالیت هستند. جهت آگاهی بیشتر در خصوص مراحل ثبت نام متقاضیان می توانند به آدرس www.ircreative.isti.ir مراجعه نمایند

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.