10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران خاص باشید

با صنایع دستی ایران خاص باشید

صنایع دستی ایران هنر-صنعتی اصیل، دیرپا، متنوع، کاربردی و جذاب است با مجموعه‌ ای از دست آفرینه های خاص چه به لحاظ ساخت و نقش و طرح و چه به لحاظ رنگ آمیزی.
زیرمجموعه های متکثر صنایع دستی ایران با صدها عنوان مختلف همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، منبت، معرق، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… عرصه ای فراخ برای انتخاب شایسته ترین هاست.
هر کدام از شاخه های متنوع فوق عرضه کننده محصولاتی متنوع برای سلیقه های متفاوت هستند، حتی صنایع دستی ایران با عرضه محصولاتی خاص و ویژه می تواند پاسخگوی سلیقه های خاص باشد. رفته رفته به ایام پایانی سال نزدیک می‌ شویم، عید نوروز در راه است و ضرورت تهیه هدایای نوروزی بیش از پیش.
بسیاری از سازمان‌ ها و نهادها بدین مناسبت در پایان سال به همکاران و مدیران خود و یا مدیران و همکاران مجموعه های طرف همکار خود هدایایی را به رسم یادبود عید نوروز اهدا می نمایند.
همچنین است در سطح روابط خانوادگی و دوستانه. از آنجا که عید نوروز عید سنتی، باستانی و اصیل ایرانی است، ایجاب می نماید که هدیه مورد نظر بدین منظور چه در سطح هدایای دوستانه و شخصی و چه در بعدی وسیع تر در سطح اداری و سازمانی نیز متناسب با ویژگی‌ های این میراث ملی بوده و اصیل، زیبا، خاص و ویژه باشد.
ویژگی‌ هایی که تماماً از شاخصه‌ های اصلی و بنیادین محصولات و هدایای صنایع دستی ایران است.

صنایع دستی یک الگو

با هدایای هفت گردون خیال همیشه خاص بمانید

بازرگانی هفت گردون خیال با سابقه سال‌ ها حضور فعال و متفاوت در عرصه تولید و عرضه ویژه محصولات و هدایای نفیس صنایع دستی به سنت هر ساله با دستی پر به پیشواز سال نو رفته است و با طراحی و خلق پکیج های انحصاری، خاص، متنوع و به صرفه در خدمت شما متقاضیان محترم می باشد. پکیج های هفت گردون به ویژه در زمینه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و… دارای کاربردی شایسته بوده و می‌ تواند اهداف و نیات اولیه شما را از اهدای هدیه برآورده سازد. وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی پیشنهادات فوق بود و این امکان برای سلیقه های خاص نیز فراهم گردیده است، که چیدمان پکیج ها بر اساس سلیقه و نیاز مخاطبین محترم نیز اجرا گردد.
با پکیج های هفت گردون هدیه ای خاص بدهید و همیشه خاص بمانید.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.