10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با هدیه ویژه صنایع دستی به استقبال سال نو

با هدیه ویژه صنایع دستی به استقبال سال نو

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد هیجانات و جنب و جوش ناشی از تدارکات ویژه برای استقبال از عید زیبای نوروز می شویم.
یکی از زیباترین رسوم مرتبط با عید نوروز اهدای هدیه به عزیزان، دوستان و همکاران می باشد.
هدیه ویژه برای عیدی ویژه.
چرا که عید نوروز مقارن است با بهار طبیعت و فصل شکوفایی و آغاز حیات مجدد طبیعت پس از گذراندن زمستان سرد.
هدیه ویژه عید نوروز چه ویژگی ها و مشخصه هایی دارد، که هنگام تهیه هدایا باید به آن توجه نمود.
چرا که به هر حال هر اهدای هدیه ای با اهداف و انگیزه های خاصی صورت می پذیرد.
نکته مهم در انتخاب یک هدیه ویژه به ویژه در مجموعه های سازمانی و اداری برای عید نوروز در گام اول انتخاب حوزه‌ ای است که از آن اقدام به تهیه می نماییم، چرا که هدایای اداری و سازمانی با هدایای شخصی و دوستانه متفاوت است و نوعی رسمیت خاص و ویژه‌ ای برای خود دارد.
یکی از مناسب ترین و پر انتخاب ترین حوزه های عرضه کننده هدایای نوروزی، عرصه صنایع دستی ایران است با ارائه بی نظیری از شاخه های متفاوت و متنوعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت و…
اصولاً صنایع دستی نفیس و اصیل ایرانی به واسطه اصالت، دیرینگی، زیبایی و جذابیت فوق العاده، ساخت هنرمندانه و همچنین ویژگی های کاربردی اش عرصه مناسبی برای انتخاب هدایای مورد نیاز با هر مناسبتی است، چرا که به واسطه محصولات فوق العاده متنوع، وزین و زیبا می تواند پاسخگوی شایسته‌ ای برای هر نیاز و سلیقه ای باشد هم هدایایی شخصی، دوستانه و خانوادگی و هم هدایای رسمی و اداری.
خوشبختانه در سالیان اخیر از سوی نهادها و سازمان‌ها نگاه ویژه‌ ای به این حوزه شکل گرفته است و سازمان های مهم و بزرگ دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز خود را در مناسبت‌ های مختلف از بین این محصولات اصیل و فاخر تهیه و انتخاب می نمایند، که این امر نقش بسزایی در رشد و نگاهبانی از این میراث ارزشمند ملی و میهنی داشته و از سوی دیگر کمکی است به ایجاد اشتغال بیشتر در جامعه به ویژه در شهرهای بزرگ و کوچک دور از مرکز و امکانات کمتر و محدودتر.
استقبال از سال نو با انتخاب هدیه ویژه از حوزه صنایع دستی ایران، شایسته تر، زیباتر و به صرفه تر است.

پیرامون خرید صنایع دستی

هفت گردون خیال و هدیه ویژه صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون همواره با دستی پر به استقبال سال نو و آیین‌ های زیبای آن می‌رود و بر همین اساس در مجموعه خود با درایت و خلاقیت اقدام به طراحی و ساخت پکیج های انحصاری، متنوع و چند محصوله نموده که می‌تواند رافع نیاز سازمان ها و ارگان های محترم دولتی و خصوصی به هدایای شکیل و ویژه باشد.
نیازهایی در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه متفاوت از تمامی پکیج های پیشنهادی یاریگر شما در انتخاب و تهیه هدایای مورد نیاز شما از حوزه صنایع‌ دستی فاخر و اصیل می باشد.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.