12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر برگزار می شود

پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر خانم ویدا توحدی، مدیرکل توسعه و ترویج صنایع‌ دستی وزارت میراث فرهنگی گفت : پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر، بهمن ماه امسال به شیوه مجازی برگزار می‌ شود.
توحدی افزود تمهیدات قابل توجهی به منظور برگزاری پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر در بهمن ماه سال جاری دیده شده است. وی گفت با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری جشنواره فجر به صورت حضوری برنامه ریزی های گسترده صورت پذیرفته است، تا از طریق نگاهی متفاوت به صنایع دستی جذابیت‌ های دیداری شایان توجهی در این واقعه که به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ایجاد شود.
توحدی اضافه کرد تغییر فرآیند به ویژه در انتخاب اولیه آثار صورت می‌ پذیرد، لیکن چیدمان و داوری نهایی آثار حتمی است و حتی از طریق ترکیب برنامه های پرمخاطب و مسابقه های هنری فرهنگی با این جشنواره، انتظار می‌ رود که علیرغم شیوع کرونا، این رویداد با استقبال شایان توجهی به لحاظ مجازی روبه‌رو شود.
مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان ساخت که این جشنواره از سال ۱۳۹۵ به طور مستمر برگزار گردیده است و هدف اولیه از برگزاری آن ارتقای کیفی صنایع دستی فاخر و نیز امکان دریافت ایده های نو در یک فضای رقابتی سالم است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.