10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > به استقبال روز پدر با صنایع دستی ایران

به استقبال روز پدر با صنایع دستی ایران

با نزدیک شدن به سیزدهم رجب سالروز ولادت امام علی (ع) و نامگذاری این روز به عنوان روز پدر، با جنب و جوشی خاص ویژه این روز گرامی در سطح جامعه روبرو می‌ باشیم.
در سطح خانواده با اهدای هدیه شایسته و در سطح وسیع تر در میان سازمان‌ ها و ادارات گوناگون به مناسبت این روز مراسم جشن ولادت و بزرگداشت برگزار شده و در آن مراسم نیز شاهد اهدای هدایای ویژه این روز می‌ باشیم.
صنایع دستی ایران نیز در این زمینه و سایر اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی همواره دستی پر داشته و با عرضه هدایای وزین و شکیل به استقبال چنین مناسبت‌ هایی می‌ رود.
تنوع و تکثر دستاوردهای شاخه‌ های مختلف صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، میناکاری، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، محصولات چرمی دست ساز و… امکانی را فراهم آورده است که بتوان از آن حوزه انتخابی شایسته برای تهیه هدایای مناسب این روز گرامی را رقم زد.
صنایع دستی ایران میراث ارزشمند ملی ماست، میراثی که در دل خود حاوی ارزش ها، آداب و سنن و فرهنگ ملی ماست، از سوی دیگر حوزه صنایع دستی ایران با گسترش جغرافیایی خود در پهنه ایران عزیز از معدود صنایعی است که در شرایط ویژه پیش آمده ناشی از اپیدمی کرونا و همچنین تحریم‌ های یک جانبه به حیات خود ادامه داده است و چراغ این میراث گرانبهای ملی را روشن نگاه داشته است.
صنعتی که تماماً و از ابتدا تا انتها با مواد و مصالح داخلی، تخصص و هنر داخلی و هنرمندان و صنعتگران بومی تولید و عرضه گردیده است.
بر این اساس هرگونه حمایت از این صنعت، کمک و یاری به رشد اقتصاد ملی، اشتغال زائی، ارزآوری و نیز پاسداشت فرهنگ و سنت ایرانی است.

هدیه تبلیغاتی و پیشواز سال نو

هفت گردون خیال و پیشنهادات هدیه روز پدر

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تأمین نیاز جامعه به هدایای اصیل و نفیس از حوزه صنایع دستی در مناسبت‌ های مختلف از جمله روز پدر گام هایی بنیادین برداشته و تدارک ویژه ای را به سرانجام رسانیده است.
هفت گردون خیال با طراحی، ساخت و عرضه پکیج هایی متفاوت، انحصاری، ویژه و به صرفه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید، هدیه لوکس، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه روز پدر، هدیه روز مادر و… اقدامی متفاوت و راهگشا را به عرصه عمل در آورده است و با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود در وبسایت جامع هفت گردون خیال امکان انتخابی شایسته، آسان، متفاوت و خاص را برای شما متقاضیان محترم به هدایای فاخر و نفیس فراهم آورده است.

صنایع دستی تلاقی هنر و صنعت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.