07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > گز خوری خاتم کاری

گز خوری خاتم کاری

صنایع دستی ایران جلوه گاه هنر، فرهنگ، تمدن و تاریخ و روح زیبا پسند ایرانی است.
سرآمد این جلوه و جلال را می‌توان در حوزه محصولات زیبا، اصیل و جذاب خاتم کاری سراغ گرفت. محصولاتی که به شایستگی توانسته است نماینده پرتوان و جذابی از صنایع دستی ایران باشد، چه در عرصه های ملی و چه در عرصه های بین المللی همانند و همپای صنعت اصیل فرش و گلیم و گبه دست بافت ایرانی.
طیف گسترده هدایای خاتم کاری می تواند پاسخگوی هر سلیقه و نیازی باشد، چه این که کمتر از عرصه ای است که هنر-صنعت خاتم کاری در آن ورود پیدا نکرده باشد، از محصولات و تجهیزات خانگی تا تجهیزات و لوازم نفیس اداری، از محصولات سرگرمی و ورزشی، تا محصولات ارزشی و معنوی، هم چنین محصولاتی صرفاً دکوراتیو و تزئینی یا محصولاتی مناسب و دارای کاربرد در معماری داخلی و خارجی.
خاتم اصیل شیراز به نمایندگی از خاتم ایران حرف اول را در این عرصه می زند و استادکاران هنرمند بسیاری را به معرفی و هنر گستری عرضه داشته است. خاتم اصیل شیراز دارای ظرافت بسیار در ساخت و نیز طرح و نقش بوده و بسیار جذاب و چشم نواز می‌باشد.
هدایای خاتم‌ کاری گزینه‌ اول و محبوب آحاد جامعه هنر دوست به ویژه ارگان ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی در مناسبت‌ های گوناگون سال همچون عید نوروز و اعیاد مذهبی، مراسم تودیع و معارفه، جشن پایان خدمت بازنشستگی، مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل شایسته و منتخب و سالگرد تأسیس بوده و می باشد.
از جمله این هدایای ارزشمند گزخوری زیبای خاتم شش ضلعی است، که با هنرمندی هر چه تمام‌ تر توسط اساتید خاتم کار به زیور خاتم اصیل و نفیس آراسته گردیده است و جلوه بخش فوق‌ العاده میز پذیرایی و یا هر مکان مورد استفاده است.
این محصول زیبا به عنوان هدیه ای جذاب و ارزشمند دارای تأثیر گذاری فوق العاده بوده و خاطره ای همیشه ماندگار را رقم می‌زند.

ست گلدان خاتم کاری

هدایای اصیل خاتم ‌کاری و هفت گردون خیال

همانگونه که هدایای خاتم کاری گزینه نخست متقاضیان تهیه هدایای صنایع دستی است، در مجموعه هفت گردون خیال نیز هدایای خاتم‌ کاری پیشنهاد نخست ما به علاقمندان این آثار ارزشمند می باشد و بر این مبنا هفت گردون خیال در چیدمان پکیج های ویژه و ابداعی خود از محصولات خاتم نفیس خود به کرات بهره می‌برد و از مجموعه های متفاوت و زیبایی از هدایای ارزشمند صنایع دستی تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گردیده است.
این پکیج‌ ها پیشنهادات متقاضیان محترم هدایای صنایع دستی بوده که با استقبال ویژه مخاطبین و نهادها و ارگان های مهم دولتی و خصوصی نیز همراه گردیده است. جهت مشاهده و تهیه این هدایای نفیس می توانید با ورود به وبسایت جامع هفت گردون خیال تجربه شیرینی را رقم زده و خاطره ای ماندگار را ثبت نمایید.
صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.