07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و تنوع محصولات نوروزی

صنایع دستی ایران و تنوع محصولات نوروزی

در نوروز شاهد تنوع فوق‌ العاده در تمامی عرصه‌ ها هستیم، به ویژه در عرصه طبیعت این تنوع رنگین را به زیباترین شکل ممکن شاهد می‌ باشیم، الهام گرفته از این رستاخیز صنایع دستی ایران است.
چرا که هنرمندان صنعتگر این عرصه با خلق زیباترین دست ساخته های متنوع و جذاب همه ساله به استقبال نوروز، بهار طبیعت و عید باستانی می‌ روند. صنایع دستی ایران میراثی ملی، گرانبها و ارزشمند است که هم اکنون به امانت نزد ماست و ما وظیفه داریم که میراث‌ داری شایسته بوده و این عرصه را رنگین‌تر و متنوع تر به نسل های آینده بسپاریم.
صنایع دستی ایران با تنوع خاصی در زیرمجموعه‌ های خود روبروست که هر کدام از شاخه های آن طیف وسیعی از محصولات و هدایای متنوع را نمایندگی می نمایند. شاخه‌ هایی همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
به عنوان نمونه در حوزه خاتم کاری به عنوان سرآمد صنایع دستی ایران تنوع بی نظیری را در ارائه محصولات شاهد می باشیم، از حوزه محصولات خانگی گرفته تا محصولات اداری، محصولات فرهنگی، ورزشی، محصولات صرفاً دکوراتیو، محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و خارجی و… که هر کدام برای عید نوروز محصولات جدید و ویژه ای را روانه بازار می نمایند.

صنایع دستی اصفهان اصیل و منحصر به‌ فرد

تنوع هدایای نوروزی هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال همواره در استقبال از سال نو سعی در ارائه هدایایی جدید و متفاوت همگام با تغییر چهره طبیعت و فصل دارد.
پکیج های انحصاری هفت گردون خیال با تنوع ویژه ای که رقم زده است، بهار شما را بهاری تر می نماید. به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس و… وبسایت جامع هفت گردون خیال باغی بهاری است با گلستانی از هدایای اصیل و فاخر در قالب پکیج های انحصاری و محصولات تک صنایع دستی.
با مراجعه به وبسایت هفت گردون بهار را در بهار تجربه نمایید.

ست قلمدان خاتم کاری و گلدان نگارگری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.