08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه برای آقایان

هدیه برای آقایان

همیشه انتخاب هدیه برای آقایان سخت تر است از انتخاب هدیه برای بانوان. هدیه برای آقایان نسبتا با محدودیت بیشتری روبرو است. بخش قابل توجهی از محصولات زینتی ، بهداشتی و آرایشی و نیز لوازم خانگی برای آقایان یا فاقد استفاده و یا جذابیت کم است. بر این مبنا گزینه های کمتری پیش روی متقاضیان خرید هدیه برای آقایان موجود است و لیکن در بعضی حوزه ها به ویژه محصولات الکترونیکی ، محصولات چرم و کالاهای ورزشی امکان تهیه بیشتری موجود می باشد

پنج نکته قابل توجه برای خرید هدیه برای آقایان

برای کسب نتیجه بهتر و مطلوب تر از اهدای هدیه به آقایان به پنج نکته کلیدی باید توجه و عمل نمود تا اهدای هدیه نتیجه دلخواه را در پی داشته باشد.

1) اولین گام توجه به نسبت هدیه دهنده به هدیه گیرنده است. طبعا هدیه برای همسر ، نامزد ، دوست ، همکار و مدیر هرکدام الزامات ویژه خود را دارد. پس در گام اول به نسبت و ارتباط متقابل خود توجه شود.

2) باید از علائق و سلیقه آقای هدیه گیرنده اطلاع نسبی داشته باشید تا هدیه شما بتواند جذاب و مطلوب برای ایشان باشد.

3) ترجیحا از نیازمندی های شخص هدیه گیرنده اطلاع داشته باشید. آقایان ترجیح می دهند هدیه دریافتی شان پاسخ گوی نیازمندیهایشان باشد تا هدیه ای صرفا تزیینی و زینتی.

4) میزان بودجه اختصاص یافته خود را مشخص کرده و بر آن مبنا بهترین هدیه کاربردی را که می توانید تهیه نمایید ، خریداری کنید.

5) آقایان در مجموع هدایای کاربردی را ارجح می دانند ، به ویژه در حوزه محصولات الکترونیی ، فنی ، ورزشی و …

پیشنهادات هفت گردون خیال به این پرسش

شرکت هفت گردون خیال طیف وسیعی از هدایای ویژه ای را که برای آقایان دارای کاربرد و جذابیت است ، در قالب پکیج های خاص تدارک دیده است. این پکیج ها عموما دارای یک قطعه از محصولات زیبا و شکیل صنایع دستی در کنار کالاهای مختلف و مکمل است. محصولاتی نظیر پاوربانک ، شارژر ، هندزفری ، محصولات چرمی ویژه آقایان چون کیف پول چرمی ، جاکارت ، جاسوییچی ، دفاتر یادداشت چرمی و متفاوت ، انواع سر رسیدهای زیبا و پر کاربرد برای آقایان ، عطر مردانه ، انواع خودکار و خودنویس های لوکس و … ضمنا تمامی این هدایا در بسته بندی های جذاب و لوکس ویژه هفت گردون خیال ، عرضه می گردد که هدیه را چشم گیرتر ، زیباتر و نیز مطمئن تر می نماید.

ست گلدان میناکاری به همراه کتاب در جعبه مقوایی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.