08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

هدیه جدید

با اینکه صنایع دستی ایران هنر-صنعتی دیرپا و قدمتی همپای تاریخ این دیار را در بعضی از شاخه‌ های آن همچون میناکاری و سفالگری در بر دارد، لیکن رنگ و بوی کهنگی را نمی توان در آن نظاره گر بود. چه اینکه صنایع دستی به مثابه ارگانی زنده و فعال می باشد که همواره شاهد بروز ابداعات، خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات جدید در آن می‌ باشیم. محصولاتی روزآمد و مطابق با طبع، ذائقه و نیاز نسل امروزی البته وفادار به اصول و ارزش های بنیادین آن که امری نیست که بتوان آن را از آن گرفت و جدا ساخت، چون برگرفته از روح پویا، زنده و فعال فرهنگ و تمدن دیرپای ملی ماست.
همیشه محصولات زیبا و اصیل صنایع دستی ایران انتخاب اول بسیاری از هم میهنانمان برای هدیه بوده است، حتی در میان شرکت ها، نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی نیز این امر صادق است و جهت رو به رشد داشته است، چرا که محصولات صنایع دستی ایران هم دارای وجه زیبایی فوق العاده و هم به عنوان کالایی دکوراتیو کاربرد داشته و همچنین به عنوان محصولی کاربردی نقشی شایسته در بسیاری از امورات روزانه زندگی ما داشته و دارد. امروزه با گسترش و رشد تکنولوژی های ارتباطی جدید و همچنین گسترش استفاده از فضای مجازی به عنوان یک مدیای خبری و تحلیلی، فاصله ها و مرزها بسیار کمرنگ و شاید بی رنگ گردیده است و ما پیوسته شاهد تأثیر و تأثرات متقابل در میان فرهنگ های گوناگون می باشیم. این امر خواه ناخواه تغییرات محسوسی را در حوزه عمومی به دنبال داشته است و آن نزدیکی فرهنگ‌ ها به یکدیگر و نیز تأثیر پذیری متقابل از یکدیگر می باشد.
همچنین موجب می گردد که ما در این حوزه شاهد بروز عرصه های نوین و جذابی باشیم که ناشی از این نزدیکی فرهنگی به یکدیگر است که ترجمان آن در حوزه صنایع دستی و هدایای آن می‌شود هدیه جدید. و این هدیه جدید طبعاً و خواه ناخواه باید رافع نیاز نسل نواندیش کنونی باشد تا بتواند به حیات خلاقانه خود ادامه دهد
امروزه در بسیاری از شاخه‌های مهم صنایع دستی ایران و هدایای عرضه شده آن همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، نقره نما، مس و پرداز، فیروزه کوبی، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال و سرامیک، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب، منبت، معرق، زیورآلات سنتی طلا و نقره ما شاهد بروز نوعی نگاه جدید می‌باشیم که این نگاه نوین منجر به خلق هدیه جدید در حوزه صنایع دستی گشته و می گردد.
برای آنانی که پیوسته در تغییر و تحول به سر می‌برند هدیه جدید از حوزه صنایع‌ دستی ایران پاسخی شایسته است.

ست ساعت خاتم نگارگری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید

از آنجا که هفت گردون خیال همواره خلاقیت، ابداع و نوآوری را سرلوحه امر تولید و عرضه در مجموعه خود قرار داده است، پیوسته مشوق این امر بوده و از هرگونه خلاقیت و نوآوری ضمن حفظ اصالت آثار استقبال می نماید و خود عامل بدان است، در وبسایت جامع خود گزینه های متنوعی را جهت انتخاب هدایای نفیس مطرح و عرضه نموده است. عناوینی چون : هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه اقتصادی و هدیه تبلیغاتی همگی از جمله پیشنهادات ما به متقاضیان و خواستاران گرامی این گونه هدایای صنایع دستی نفیس می باشد که راهگشای شما در انتخاب و تهیه هدیه مورد نظرتان می باشد.

صنایع دستی ایران و اصفهان

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.