10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص برای شب یلدا خاتم کاری

هدیه خاص برای شب یلدا خاتم کاری

با نزدیک شدن به روزهای پایانی پاییز، شروع و هیجان ناشی از آمدن شب یلدا نیز جامعه را فرا می‌گیرد، چرا که شب یلدا از معدود رسوم باستانی زیبا، پر مفهوم و اصیل ایرانی است که همانند عید نوروز، چهارشنبه سوری، جشن مهرگان و… کماکان به حیات پر معنای خود ادامه داده و هر ساله بر رونق و شکوه آن افزوده می گردد.
هر چند که امسال با عنایت به شیوع ویروس کرونا برگزاری آیین‌های آن چه در سطح خانواده‌ ها و چه در مجامع رسمی با محدودیت‌ های بسیاری روبه‌رو ست، لیکن بعضی از سنت‌ های ویژه آن را کماکان با توجه به محدودیت ها نیز می توان اعمال نمود و برگزار کرد، که از آن جمله است سنت زیبای اهدای هدیه به ویژه به نوعروسان که به سینی چله معروف است.
انتخاب یک هدیه خاص و مناسب برای این منظور می‌تواند بسیار تأثیر‌گذار، شیرین و متعادل باشد، اگر از حوزه مناسب و درخور آن انتخاب گردد.
حوزه ای که دارای اصالت، بار معنوی و ارزشی فراوان، زیبا، جذاب و متنوع، حوزه ای با صدها شاخه و گرایش متنوع و متفاوت که هر کدام زیبایی ها و مفاهیم خاص خود را در بر دارد که از آن جمله است شاخه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، حکاکی مس، قلمزنی، قلمکار، ترمه و بسیاری از عناوین دیگر.
در هر کدام از شاخه های ذکر شده می توان با دستی باز و انتخابی شایسته عمل نمود و برای این شب و برای عزیزان خود هدیه خاص و ویژه ای برای ایشان تهیه نمود، به ویژه در عرصه خاتم کاری که یکی از اصیل ترین و مشهور ترین گرایش های متنوع صنایع دستی ایران است.
خاتم کاری با عرضه گسترده ترین دستاوردهای فوق العاده خود در تمامی زمینه‌ های گوناگون زندگی، عرصه شایسته‌ ای برای انتخاب یک هدیه خاص می باشد.
چرا که خاتم کاری برای تمامی سلیقه ها و علائق گوناگون چه به لحاظ موقعیت فردی، چه اجتماعی و اداری و فرهنگی حرفی برای گفتن دارد.
انتخاب هدیه خاص از میان محصولات زیبای خاتم کاری برای شب یلدا بیانگر اصالت، حسن سلیقه و درک مفاهیم ارزشمند سنت‌ها و آداب و رسوم زیبای ملی ماست.

خاتم کاری روی مس سرآمد هنرهای صنایع دستی

هفت گردون خیال و هدیه خاص خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال نیز به منظور مشارکت خاص امروز در امر دسترسی آحاد جامعه به ویژه سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به هدایای زیبا، اصیل و فاخر صنایع دستی برای مناسبت‌ های مختلف ملی، فردی، سازمانی، اداری و… از جمله شب یلدا در اقدامی مبتکرانه و خلاقانه با بهره‌گیری از محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی خود به ویژه از حوزه خاتم کاری و میناکاری اقدام به خلق پکیج هایی متنوع، چند محصوله، شکیل و نفیس در بسته بندی های مناسب مستحکم و در خور شأن آثار خود نموده و با ارائه آن در وبسایت جامع خود پاسخگوی نیازهای متنوعی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص و هدیه ویژه به هدایای اصیل بوده و یاریگر شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین ها از ابتدا تا انتها می باشد.
یلدای فراموش نشدنی را با انتخاب هدیه خاص از مجموعه پیشنهادات متنوع هفت گردون خیال تجربه نمایید.

خاتم کاری روی مس و هدایای مدیریتی آن

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.