10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با هدیه ویژه صنایع دستی به استقبال سال نو برویم

با هدیه ویژه صنایع دستی به استقبال سال نو برویم

به روزهای پایانی سال و آغاز سال نو رفته‌ رفته نزدیک می‌شویم و بالطبع با نیازی به هدیه ویژه برای این ایام روبرو می‌ شویم، به ویژه برای سازمان‌ ها، نهادها و ادارات دولتی و بخش خصوصی نیاز نمودی دو چندان می یابد، چرا که اکثر سازمان ها و مؤسسات برای گرامیداشت شروع سال نو به رسم یادبود و تقدیر از همکاران و مؤسسات طرف همکار خود هدایایی را تهیه و تقدیم می نمایند و شایسته است این هدایا متناسب با این عید باستانی و ملی و روح مستتر در آن باشد.
با افتخار می توان اذعان داشت که حوزه صنایع دستی ایران مناسب ترین عرصه برای انتخاب یک هدیه ویژه در شأن این آیین ملی و کهن ایرانی است. عرصه صنایع دستی ایران با تکثر و تنوع عناوین ارائه شده که بالغ بر صدها عنوان رسمی و ثبت ملی و بعضاً جهانی است گزینه‌ ای است بی بدیل برای یک انتخاب شایسته، چرا که تنوع محصولات و سرشاخه‌ های آن می‌تواند تمامی سلیقه ها و نیازها را پاسخگویی مناسب و سزاوار باشد.
عناوینی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و… هر کدام دارای ویژگی ها و دستاورد های متنوع و جذابی برای انتخاب مناسب ترین هدیه ها خصوصاً هدیه اداری و مدیریتی است.
هم اینک ما شاهد رشد قابل توجه و شایسته استفاده سازمان ها و نهادها از محصولات فاخر و نفیس صنایع دستی ایران جهت تهیه هدایای مورد نیازشان در مناسبت‌ های مختلف می‌ باشیم.
محصولات اصیل و زیبای صنایع دستی ایران به گونه‌ ای است که می‌ توان ویژه هر مناسبتی هدیه ویژه از حوزه صنایع دستی ایران را انتخاب و تهیه نمود.
به عنوان نمونه برای عید نوروز از محصولات فاخر صنایع دستی به ویژه در سه حوزه خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی می‌ توان گزینه هایی همچون انواع شیرینی خوری، آجیل خوری، آینه و شمعدان، ترمه، انواع سرویس های چای خوری نفیس و بسیاری محصولات زیبای دیگر را به عنوان یک هدیه ویژه مناسب عید نوروز در نظر گرفت و تهیه نمود.

خرید صنایع دستی و هدایای خاص

بازرگانی هفت گردون خیال و هدیه ویژه عید نوروز

شرکت هفت گردون خیال با پاسداشت این آیین پرشکوه ملی و در راستای رفع نیاز آحاد افراد جامعه و همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به هدایای ویژه صنایع دستی نوروزی، اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی جذاب، متنوع و چند محصوله نموده است و امکان انتخاب گسترده‌ ای را برای متقاضیان محترم هدیه ویژه برای عید نوروز فراهم نموده است. به ویژه در زمینه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه لوکس امکان انتخاب گسترده ای فراهم گردیده است، کمااینکه بازرگانی هفت گردون تا به امروز موفق گردیده است مورد اعتماد و همکاری بسیاری از نهادها و سازمان‌ های دولتی و خصوصی گردیده و هدایای مورد نیازشان را در مناسبت های مختلفی همچون عید نوروز فراهم نماید که اسامی تعدادی از ایشان در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت اطلاع و مشاهده مراجعین محترم درج گردیده است.
وبسایت هفت گردون خیال عرصه‌ ای است رنگارنگ برای انتخاب آسان، به صرفه، شکیل و نفیس هدایای مورد نیازتان.

صنایع دستی ویژگی ها و نیازها

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.