11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه روز زن و صنایع دستی

هدیه ویژه روز زن و صنایع دستی

با نزدیک شدن به ایام ولادت خجسته حضرت زهرا (س) و روز زن در تدارک هدیه ویژه به این مناسبت به سراغ صنایع‌ دستی ایران می رویم.
چرا این حوزه را پیشنهاد می کنیم، یکی از مهم ترین دلایلی که شاید کمی هم مغفول مانده باشد و کمتر به آن پرداخته شده باشد، این نکته اساسی است که بخش مهمی از طراحان و خالقان و هنرمندان این عرصه، بانوان هنرمند پرتلاش و زنان سرپرست خانوار می باشند و طبعاً می‌ توان به وضوح روح لطیف و پر حساس انتقالی به محصولات تولیدی ایشان را به عینه مشاهده نمود و این امر تأثیری بسزا در مورد پسند قرار گرفتن هدیه ویژه روز زن از این حوزه به بانوان محترم دارد.
نکته مهم دیگر این است که با تهیه هدیه ویژه روز زن از حوزه صنایع دستی، قدمی هرچند کوچک در حمایت از تولید محصولات داخلی و در نتیجه رشد اقتصاد ملی و اشتغال زایی به سهم خود برداشته ایم، کما اینکه همان گونه که ذکر شد بسیاری از شاغلان این حوزه، بانوان محترم سرپرست خانوار می باشند.
نکته مهم بعدی تنوع و تکثر شاخه ها و محصولات این حوزه است، زیر مجموعه های متنوع صنایع دستی بالغ بر صدها عنوان رسمی و ثبت شده است، که گوشه ای از مهم ترین آنها عبارتند از : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، حکاکی مس، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه و… این تنوع زیرمجموعه ها بالطبع تنوع فوق العاده ای را در محصولات و هدایا نیز شامل می‌شود که به واسطه آن می‌ توان اذعان داشت که صنایع دستی ایران می‌تواند به شایستگی تمامی سلیقه ها و علائق را در هر سطحی پاسخ دهد.

صنایع دستی و اقتصاد خانواده

هفت گردون خیال و روز زن و هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال نیز با احترام به مقام والای زن و مادر و گرامیداشت این روز به این مناسبت، پیشنهادات مفید و جذابی برای متقاضیان محترم در وبسایت خود ارائه داده است.
پکیج های خلاقانه و زیبای هفت گردون علاوه بر انحصاری بودن آن و چند محصوله و کاربردی بودن، در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل نیز عرضه گردیده است که این امر یکی از مهم ترین علل جذابیت و محبوبیت این پکیج هاست.
هدایایی که می‌ تواند در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه لوکس به شایستگی رافع نیاز متقاضیان محترم به هدایای اصیل و نفیس باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات تدارک دیده شده در خدمت شما متقاضی محترم هدایای اصیل و نفیس صنایع دستی بوده و تا انتها شما را همراهی و یاری می نماید.

پیرامون خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.