08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جا چسبی خاتم

جا چسبی خاتم

هنر-صنعت اصیل خاتم کاری را می‌توان سرآمد و برآیند صنایع‌ دستی ایران نامید. هم این که این هنر دارای اصالتی خاص است، پیشینه تاریخی پر شکوهی دارد، تلفیق زیبا از ظرافت، دقت، جسارت و خلاقیت است، شمولی گسترده در جامعه و در تمامی شئون و عرصه‌های اجتماعی و فردی زندگی مان دارد، اساتید برجسته و هنرمندی را در دامان خود پرورش داده است و مقتدرانه و جلوه گرانه به حیات خود ادامه داده و مطلوبیت و جذابیت جهانی را نیز برای خود کسب نموده است. بیهوده نیست که گزینه اول بسیاری از گردشگران خارجی میهنمان در هنگام تهیه سوغات سفر می باشد. زادگاه هنر خاتم کاری را پایتخت فرهنگی ایران، شهر شیراز می‌دانند. از همین روی است که خاتم به حوزه ادبیات و شعر شاعران بلند پایه میهنمان به ویژه حافظ و سعدی نیز راه یافته است و با تأثیرپذیری از روح بلند اشعار پرمایه ایشان، خود هنری متعالی و آسمانی گردیده است. طیف وسیعی از محصولات خاتم کاری از آن منشوری رنگین، پرفروغ و جلال و چند وجهی ساخته است. محصولات خانگی، محصولات اداری، محصولات فرهنگی و ارزشی، محصولات تزیینی، محصولات سرگرمی و ورزشی، هنر معماری و حواشی آن و…
در حوزه محصولات اداری خاتم شاهد عرضه ست های بسیار نفیس رومیزی مدیریتی می‌باشیم، ست هایی که توانسته است به عنوان هدایای مدیریتی در مناسبت‌های خاص جایگاه بالایی در بین هدایای اداری و مدیریتی برای خود به دست آورد. این ست ها مشتمل بر چند قطعه کاربردی مورد نیاز می باشد که همگی به زیور خاتم آراسته گردیده اند.
یکی از این قطعات پرکاربرد در ست های رومیزی مدیریتی، جاچسبی تمام خاتم است که بسیار هنرمندانه و جذاب در ابعاد و اشکال متنوع طراحی و تولید گردیده اند، که در کنار سایر قطعات خاتم کاری دیگر نظیر قلمدان خاتم، خودکار و خودنویس خاتم، جای سررسید، تقویم، کارت، عکس و لوگوی خاتم، جای دستمال کاغذی و… تشکیل‌دهنده این ست ها می‌باشند که هدیه ای بسیار شایسته و نفیس برای مدیران مجموعه ها در مناسبت‌ های خاص و گوناگون است.

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

هدایای نفیس خاتم کاری و پکیج های ویژه هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال در راستای حفظ اعتبار و نیز نگاهبانی و مراقبت از این میراث گرانبهای ملی همواره در صدد ارائه ای نوین و شایسته این محصولات به ویژه هدایای خاتم کاری بوده و هست. اراده‌ای که منجر به طراحی و عرضه پکیج های متنوع، جذاب و انحصاری تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای فاخر و… گردیده است.
متقاضیان و علاقمندان محترم به این هدایا و محصولات اصیل می توانند با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال با مشاهده کلیه پکیج های ارائه شده و محصولات خاص دیگر صنایع دستی به راحتی و با خیالی آسوده نیازمندی‌ های خود به این هدایای جذاب را رفع نمایند و خاطره ای شیرین و ماندگار را رقم زنند.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.