07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای نوروزی میناکاری یا خاتم کاری

هدایای نوروزی میناکاری یا خاتم کاری

عید نوروز یا سال نو یادگار دیرین و زیبای نیاکان ایران زمین است که نسل به نسل باشکوه و زیبایی هرچه تمام تر به حیات خود ادامه می دهد ، به گونه ای که یونسکو نیز آن را به عنوان میراث فرهنگی جهانی خود به رسمیت شناخته و ثبت نموده است. در کنار سایر آداب و رسوم زیبای گرامیداشت این عید و استقبال از بهار و سال نو ، سنت زیبا ، نیکو و پسندیده هدیه دادن نیز مرسوم و جاری است و این دغدغه که چه هدیه بدهیم و کدام بهتر است ، اذهان بسیاری را به خود مشغول داشته و دارد.

چرا صنایع دستی هدیه بدهیم

صنایع دستی ایران نیز هم پای عید نوروز و سایر جشن های ملی دارای قدمت و اصالتی کهن می باشد که به مرور زمان دچار تغییر و تحول رو به جلو و رشد بوده و توانسته خود را با سلایق و علائق نسل نوین هم طراز گرداند.

دو زیر مجموعه مهم و اصلی صنایع دستی ایران هنر-صنعت میناکاری و خاتم کاری بوده که همیشه با اقبال گسترده دوست داران هنر روبرو گردیده است. هنر میناکاری با رنگ آمیزی جذاب و اشکال گوناگون آن توانسته به جایگاه مطلوبی در بازار هدایا برسد. هنر خاتم کاری نیز در جایگاه شایسته ای قرار گرفته است.  محصولات متنوع خاتم کاری از جمله ست های اصیل و نفیس مدیریتی همیشه گزینه مناسبی جهت اهدای هدیه بوده است.

هدایای خاتم کاری ویژه از جمله ست های مدیریتی همیشه انتخاب اول یا نزدیک به آن جهت هدیه به مدیران طراز اول سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی است.

هدایای میناکاری به لحاظ ترکیب رنگ و طراحی آن گزینه مناسب تری برای هدایای شخصی ، دوستانه و غیر رسمی بوده است.

هفت گردون خیال و میناکاری و خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال با سابقه حضور پر رنگ و بنیادین در این عرصه مجموعه ای از بهترین های دو زیر مجموعه نام برده را فراهم آورده و با ارائه پکیج های متنوع و جذاب هدایای میناکاری و خاتم کاری ، بسته بندی شده در جعبه های متفاوت و شکیل و مستحکم خود یاریگر شما در انتخاب و اهدای هدایای تبلیغاتی و محصولات وی آی پی زیبا و خاص و همچنین بسته های اقتصادی نوروزی می باشد.

ست های جذاب با بسته بندی های زیبا و مستحکم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.