11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه عید نوروز با صنایع دستی ایران

هدیه عید نوروز با صنایع دستی ایران

صنایع دستی ایران چه گزینه هایی برای تامین هدایای نوروزی عید دارد؟
ما چه شناختی از صنایع دستی ایران داریم؟
آیا به آن صرفاً به عنوان یک کالای دست ساخته تزئینی نگاه می‌کنیم؟
آیا شناختی از پیشینه، ماهیت و هویت آن داریم؟
آیا از محصولات کاربردی آن شناختی داریم؟
آیا زیرمجموعه های آن را می شناسیم؟
آیا به این هنر-صنعت به عنوان هنری درآمدزا و اشتغال‌ زا نگاه می‌کنیم؟
آیا می دانیم که صنایع دستی ایران ارز آور است؟
آیا می دانیم هم اکنون میلیون ها در این مرز و مستقیم و غیر مستقیم در این حوزه مشغول به فعالیت و کسب درآمد و گذران زندگی هستند؟
این ها و بسیاری از سؤال های بنیادین دیگر ما را بر آن می دارد که نگاهی دیگر و البته عمیق‌ تر به این حوزه بیندازیم.
صنایع دستی ایران به مثابه میراثی ملی، ارزشمند وزیبا هم اکنون امانتی در دستان ماست که موظف به حفظ و حراستی شایسته و سزاوار از آن هستیم. این میراث ملی بر اساس شاخه های متنوع و متکثر ای که بر آن اساس استوار است همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، منبت، معرق، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم دست بافت، تابلو فرش مدرن و سنتی دست ساز و صدها عنوان دیگر عرضه کننده محصولات روزآمد، وزین و در این عین حال فاخر و لوکس بوده و نه تنها در عرصه های شخصی و خانوادگی بلکه در عرصه های وسیع تر و
رسمی تر همچون هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدیه مدیریت و… نیز دستاورد های شاخص و درخور توجهی دارند، به ویژه در شاخه خاتم کاری ما با طیف گسترده‌ ای از هدایای نفیس و لوکس روبرو می‌ باشیم.
از آن جا که صنایع دستی ایران دارای اصالتی دیرین، هویت ملی و ایرانی و نیز جذابیتی ویژه هستند همچون عید باستانی نوروز که آن نیز عیدی اصیل، باستانی، پرمعنا و زیباست، بسیار مناسب و شایسته می باشد.
امروزه نه تنها در بین آحاد جامعه بلکه در بین مؤسسات و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی شاهد رشد روز افزون گرایش به هدایا و محصولات صنایع دستی ایران هستیم، صنعتی که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمدزایی و حضوری پررنگ در عرصه‌های اقتصاد ملی ما دارد.
با محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی ایران به استقبال عید نوروز برویم تا لحظات و خاطرات شیرینی را تجربه نماییم.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و هدایای نوروزی

هفت گردون خیال با پکیج های انحصاری و ابداعی خود که متشکل از نفیس ترین محصولات صنایع دستی هفت گردون به همراه محصولات مکمل از حوزه‌ هایی همچون محصولات الکترونیک، انواع کتب نفیس مذهبی و دیوان شعرا چیدمان گردیده و در بسته بندی های شکیل و وزین عرضه گردیده اند به پیشواز بهار و عید نوروز رفته است.
پکیج های فوق در زمینه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… دارای کاربردی موفق بوده و مورد استقبال بسیاری از نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال ضمن درج نام تعدادی از ایشان جهت مشاهده و اطلاع متقاضیان محترم، با ارائه هدایای ویژه نوروز هفت گردون در قالب پکیج های پیشنهادی خود، مشاور، راهنما و عرضه کننده ای پاسخگو و متعهد برای شما خواهد بود.

پیرامون خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.