13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سرویس چای دو نفره میناکاری روی مس

سرویس چای دو نفره میناکاری روی مس

روز به روز شاهد تنوع و خلاقیت های زیباتری در عرصه صنایع دستی نفیس و اصیل ایران می باشیم، به ویژه در شاخه های پر مخاطب و دارای محبوبیت و اصالت و نفیس از جمله شاخه مهم و پر محصول میناکاری با تمامی گرایش ها و زیرساخت های متنوع و فوق العاده آن.
هنر میناکاری با تنوع و تکثر شایان توجهی چه در زمینه زیرساخت و چه در زمینه ارائه و طراحی و نقش و رنگ به حیات و شکوفایی خود ادامه می‌دهد. مهم ترین شاخه های فعال هنر-صنعت اصیل میناکاری را می‌توان تحت دسته‌بندی ذیل عنوان نمود :
میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب.
هر کدام از گرایش های فوق دارای محصولاتی جذاب، زیبا و کاربردی بوده و از گزینه های محبوب در هدایای صنایع دستی میناکاری می باشند، به ویژه در مناسبت های ویژه سالیانه و اعیاد همچون عید نوروز گزینه مطلوب سازمان‌ها و نهادهای بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی بوده (در اهدای هدایای مورد نظرشان در مناسبت‌ ها و اعیاد مطروحه).
هدایای میناکاری روی مس بیشتر حاصل دست و ذوق سرشار استادکاران میناکار اصفهان شهر مهم صنایع دستی ایران، هدایای میناکاری روی سفال محصول تلاش استادکاران برجسته سفالگر لالجین همدان، میناکاری روی طلا و زیورآلات میناکاری حاصل تلاش و ذوق استادکاران اهوازی به ویژه صائبین مندابی اهواز بوده به دنیای رنگین، جذاب و دوست داشتنی را برای ما به ارمغان آورده‌اند.
محصول مورد نظر و نقد این گفتار محصولی است خاص، دوست داشتنی و ویژه که هم در حوزه میناکاری روی مس و هم در حوزه میناکاری روی سفال عرضه گردیده است. سرویس چای خوری دو نفره میناکاری مشتمل بر دو عدد فنجان چای با انگاره زیبای میناکاری، یک عدد قندان و یک سینی فوق‌ العاده. هر دو محصول از دو شاخه متفاوت میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال با هنرمندی، زیبایی و جذابیت فوق‌ العاده‌ای طراحی و ساخته گردیده اند.
این محصول زیبا هدیه ای بسیار به یاد ماندنی برای مناسبت های خاص به ویژه برای زوج های جوان می باشد.

ست ساعت خاتم نگارگری

هفت گردون خیال و هدایای به یاد ماندنی میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه مجموعه ای متفاوت‌ و جذاب از هدایای میناکاری خود در قالب هدایای انفرادی میناکاری و یا ترکیبی با محصولات ویژه دیگر از حوزه های مختلف صنایع دستی نظیر خاتم کاری، نقره نما، مس و پرداز، فیروزه کوبی، محصولات الکترونیکی، محصولات چرمی، انواع سررسید ها و لوازم التحریر لوکس مدیریتی، دیوان نفیس اشعار نامی و کتب مذهبی و ادعیه و… تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گام در عرصه ای متفاوت جهت رشد و تعالی این میراث ماندگار ملی گذارده است.
هفت گردون خیال دریچه ای رو به زیبایی ها، نقش و رنگ برای شما گشوده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه‌ای است برای تجربه ای شیرین، متفاوت و به یاد ماندنی.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.