08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص یک پیشنهاد متفاوت

هدیه خاص یک پیشنهاد متفاوت

در حوزه صنایع دستی ایران با مجموعه وسیعی از محصولات و کالاهای متفاوت از شاخه‌ های گوناگون آن روبرو هستیم، چرا که صنایع دستی ایران بیش از صدها گرایش و سرشاخه را شامل می‌شود که تعدادی از مشهورترین و مهم ترین آن ها همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب و… دارای گزینه های متعددی جهت انتخاب به عنوان هدیه ویژه و هدیه خاص می باشد. هدیه خاص دارای ویژگی های خاص است. هدیه خاص دارای اصالت، هویت، شناسنامه، زیبایی، جذابیت و کاربردی می باشد. هدیه ای است ویژه اشخاص خاص.
این شخص یا نهاد خاص می تواند از حوزه مدیریت عالی یک مجموعه باشد، می‌تواند ریاست یک مجموعه طرف همکاری با ما باشد که به عنوان قدردانی از ایشان به عنوان یک شریک خاص، مایلیم که هدیه ای خاص برایشان اهدا نماییم.
یکی از شاخص ترین و خاص ترین حوزه های متنوع صنایع دستی ایران شاخه فیروزه‌کوبی می باشد. محصولات این شاخه زیبا و جذاب صنایع دستی بسیار شکیل، فاخر و ارزشمند بوده و از جلوه فوق‌ العاده‌ای برخوردار است، چرا که محصولات فیروزه کوبی مزین به سنگ های فیروزه اصل نیشابور و خراسان بود که بسیار چشمگیر و خوش رنگ و جذاب است و به تمامی شرایط انتخاب به عنوان یک هدیه خاص را دارا می باشد.

ست بسته اقتصادی بشقاب سفال

هفت گردون خیال و هدیه خاص

بازرگانی هفت گردون خیال طی سالیان متمادی حضور خود در عرصه صنایع دستی ایران، توانسته است قدم هایی بنیادین در راستای تولید و عرضه بهینه محصولات صنایع دستی برداشته و در راستای رفع نیاز آحاد و طبقات مختلف جامعه به هدایای در زمینه : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه در قالب پکیج های جذاب و انحصاری تقدیم حضور علاقمندان گرامی نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های انحصاری خود، شما را به مشاهده این گلستان رنگین، دیدنی و جذاب دعوت می نماید. تهیه هدایای فوق از وبسایت هفت گردون تجربه‌ ای است شیرین، متفاوت و به صرفه که نام نیک شما را به عنوان اهدا کننده ماندگار می نماید.

ست هدیه بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.