13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هفت هدیه سازمانی

هفت هدیه سازمانی

با پیشنهاد هفت هدیه سازمانی گفتار امروز را پی می‌گیریم، زیرا ایامی که در آن به سر می‌ بریم فصل جنب و جوش روزهای پایانی سال است و تدارک ویژه برای استقبال از سال نو است، جنب و جوشی که یکی از مهم ترین آن ها تهیه هدیه ویژه سال نو است، این امر در حوزه ادارات و سازمان های بزرگ ابعاد بسیار بزرگتری دارد، چرا که سازمان‌ ها عرفاً در پایان سال هدایایی را به رسم یادبود و استقبال از سال نو به پرسنل تحت امر، مدیران خود و یا مدیران مجموعه های طرف همکاری اهدا می نمایند. که از آن به عنوان هدیه سازمانی یاد می‌ شود.
هدیه سازمانی ویژگی های خاص خود را دارد که برای نیل به بهترین نتیجه از اهدای هدیه باید هنگام تهیه به آن ویژگی‌ ها توجه کافی مبذول داشت.
یکی از مهم ترین نکات پیرامون تهیه هدیه سازمانی انتخاب یک عرصه مناسب جهت تهیه هدیه می باشد.
حوزه هایی متفاوت هم اکنون به این امر مبادرت ورزیده اند که باید با هوشیاری و نگاهی همه جانبه نسبت به انتخاب حوزه شایسته‌ تر اقدام نمود.
از دیگر نکات مهم در هدیه سازمانی نوع پوشش، بسته بندی و ارائه هدیه است. هرچه هدیه سازمانی در پوشش و بسته بندی شکیل تری عرضه شود، ما به اهداف اولیه خود از اهدای هدیه نزدیک تر می شویم، چرا که هدیه سازمانی باید دارای نوعی رسمیت و وزانت باشد.
هدیه سازمانی هدیه دوستانه و شخصی نیست و می‌توان آن را سمبلی از یک مجموعه سازمانی بزرگ قلمداد نمود.
هدیه سازمانی باید دارای اصالت، هویت و شناسنامه باشد و همچنین جذاب و کاربردی باشد.
با عنایت به موارد ذکر شده حوزه صنایع دستی ایران با عرضه شایسته ترین هدایای نفیس به ویژه در حوزه هدیه سازمانی پیش روی ماست، حوزه‌ ای با سرشاخه های متنوع و بالغ بر صدها عنوان همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، میناکاری، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، نقره، نقره نما و…
هفت پیشنهاد ما از حوزه صنایع دستی ایران عبارتند از :

  1.   سنبلدان از حوزه فیروزه‌ کوبی
  2.  ست مدیریتی و اداری از حوزه خاتم کاری
  3.  شیرینی خوری پایه دار و تخت از حوزه میناکاری
  4. شیرینی خوری زیبای نقره نما
  5.  سنگاب زیبای مس و پرداز
  6.  ترمه زیبای ابریشم با رنگ بندی های متنوع
  7. شکلات خوری نفیس الماس تراش
حکاکی روی مس شاخه ای متفاوت و خاص

هفت گردون هدیه سازمانی و هدایای دیگر

بازرگانی خیال نیز همچون سالیان قبل در تدارک استقبال از سال نو با طراحی و ساخت پکیج های انحصاری و ویژه  از حوزه صنایع دستی و البته در بسته بندی های نفیس و شکیل، راهی نوین را گشوده است، تا پاسخگوی نیازهای رو به رشد جامعه به هدایای فاخر و نفیس به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و… باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه پکیج های انحصاری خود و همچنین هدایایی ویژه دیگر یاریگر شما در انتخاب مناسب ترین هدیه سازمانی و نیز هدایای شاخه های دیگر می باشد.

صنایع دستی اصفهان و هدایای خاص آن

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.