08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص روز مادر کشکول میناکاری

هدیه خاص روز مادر کشکول میناکاری

یکی از مناسبت های بسیار مهم در تقویم سالیانه، ولادت حضرت زهرا و ملقب به روز مادر و روز زن می باشد و هرچه از این انتخاب می‌ گذرد، بیشتر شاهد رونق و شهرت این روز می شویم، روزی که مزین به نام پر مهر مادر باشد، دارای وزانت، جلوه و شکوه خاصی می گردد.
طبعاً قرار دادن یک روز در سال در تجلیل از مقام والای مادر در ضمن این که اقدامی درخور توجه و نیک است، لیکن پاسخگوی شأن و مرتبه مقام مادر نمی باشد و در این راستا می‌ بایست در اقدامی شایسته آن را باشکوه تر و زیباتر ساخت و چه اقدامی شایسته تر از انتخاب هدیه ارزشمند، زیبا و اصیل برای مادران پرتلاش و ایثارگر.
هدیه ای که در آن ویژگی های یک هدیه اصیل و ارزشمند و رعایت شده باشد. عرصه صنایع دستی زیبا و نفیس ایرانی با تنوع ویژه گزینه‌ ای مناسب برای انتخاب و تهیه هدیه خاص روز مادر است. سرفصل هایی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلم زنی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هر یک دارای هدایای نفیس و اصیلی است که به عنوان یک هدیه خاص جهت روز مادر بسیار شایسته و مناسب است.
یکی از محصولات بسیار شکیل و نفیس از شاخه میناکاری، کشکول های میناکاری است که در انواع سایزها و رنگ آمیزی ها و نقوش سنتی زیبا ارائه گردیده است. این کشکول ها علاوه بر جنبه دکوراتیو خاص، دارای کاربردهای فراوانی نیز بوده و به عنوان کالایی چند منظوره، مورد پسند بسیاری از مادران گرامی و عزیز است.
انتخاب کشکول میناکاری به عنوان یک هدیه خاص جهت روز مادر دارای بازخوردی بسیار نیک و ماندگار است.

میناکاری عرضه‌ کننده هدایای خاص

هفت گردون خیال هدایای میناکاری و روز مادر

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای گرامیداشت مقام والای مادر، با دستی پر به پیشواز این روز خجسته رفته است.
خلاقیت و نوآوری در کنار اصالت و زیبایی ویژگی های شاخص پکیج های انحصاری و ابداعی هفت گردون بوده که می‌ تواند نیاز متقاضیان به هدایای اصیل و نفیس را به مناسبت های گوناگون از جمله : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… را پوشش دهد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه صدها پیشنهاد در قالب پکیج های متنوع و همچنین محصولات تک، دست شما را در انتخاب شایسته ترین و مناسب ترین هدیه ویژه برای روز مادر باز گذاشته و می توانید خریدی شیرین، متفاوت، به صرفه، آسان و جذاب را تجربه نمایید.

ست هدیه گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.