10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران ایرانی بمانیم

با صنایع دستی ایران ایرانی بمانیم

علاقه به ایران زمین با تمام زیبایی ها، اصالت، تاریخ و جغرافیاییش نباید فقط زبانی باشد، بلکه در عمل باید ایرانی بودن و به این سرزمین وفادار بودن را نشان داد و در این راستا چه می‌توانیم بکنیم.
یک شعار عامیانه از سالیان دور رواج داشته و دارد. هرچند در بسیاری موارد در حد همان شعار باقی مانده است و به آن عمل نگردیده است و آن این که ایرانی ایرانی بخر.
این شعار در ذات خود حامل چندین پیام ارزشی و میهنی است و آن ترغیب ایرانیان به تلاش و تولید محصولات مختلف و نیز ترغیب جامعه به خرید محصولات ایرانی و در نتیجه وابستگی کمتر به محصولات مشابه خارجی و همچنین اشتغال زایی و پیام‌ های دیگر ترجمان شعار فوق به بیان امروزی و یافتن ما به ازای عملی برای آن می شود صنایع دستی ایران.
صنایع دستی ایران از معدود صنایع بومی و ملی ماست که از صفر تا صد آن متکی بر مواد و مصالح اولیه داخلی، طراحی و ساخت آن تماماً با بهره‌مندی از اساتید و هنرمندان صنعتگر داخلی، نقوش و طرح هماهنگی با بهره‌مندی از المان‌ ها و موتیف های ایرانی می باشد.
از سوی دیگر مؤسسات و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی در طول سال‌ و به مناسبت‌ های مختلف، همچنین در انتهای سال و به مناسبت فرارسیدن سال نو هدایایی را به مدیران، کارمندان و یا مرتبطین کاری از سازمان‌ ها و ادارات دیگر اهدا می نمایند، هدایایی از شاخه هایی همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن سنتی دست ساز و… که خوشبختانه در سالیان اخیر روندی رو به رشد در زمینه تهیه هدیه سازمانی مورد نیازشان از محصولات صنایع دستی ایران را شاهد می باشیم. هدیه سازمانی نیز دارای مشخصات و ویژگی هایی است که با نگاهی دقیق به آن به سمت محصولات و هدایای صنایع دستی ایران رهنمون می‌شویم، هدیه سازمانی دارای تفاوت ماهوی با هدیه دوستانه و خانوادگی است، بنابراین تعهد به فرهنگ و ملیت نیاکانمان ایجاب می‌نماید با انتخاب محصولات صنایع دستی ایران به عنوان هدیه سازمانی یا هر مناسب و رده دیگری ایرانی بمانیم.

حکاکی روی مس شاخه ای متفاوت و خاص

هفت گردون خیال و صنایع دستی ایران

هفت گردون خیال با احترام به تمام تلاشگران عرصه های مختلف تولیدی، تجاری، صنعتی و فرهنگی که همچون هنرمند صنعتگر در عرصه صنایع دستی ایران چراغ تولید و چرخه اقتصاد این سرزمین را روشن و فعال نگاه داشته اند، در اقدامی خلاقانه و متفاوت با طراحی و ابداع پکیج هایی ویژه و متفاوت از محصولات صنایع دستی خود در زمینه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… گام هایی بلند و محکم برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های فوق در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل گامی عملی در راستای تحقق شعار ایرانی ایرانی بخر برداشته و شما متقاضیان گرامی را به دیدار از سایت، رؤیت، انتخاب و تهیه هدایای اصیل و نفیس مورد نیازتان دعوت می نماید.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.