10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران بخریم و هدیه نوروزی بدهیم

صنایع دستی ایران بخریم و هدیه نوروزی بدهیم

نوروز باستانی در راه است و بهار طبیعت در پیش. شور و نشاط مضاعف پیشکش این نوزایی طبیعت است و هدیه نوروزی سمبل آن.
هدیه نوروزی می‌ بایست در خود حامل پیام این عید باستانی و سنتی ما ایرانیان باشد، رنگ، بو و جلوه ایرانی داشته و برگرفته از روح بلند فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی باشد و چه انتخابی شایسته تر و مناسب تر از عرصه اصیل و زیبای صنایع دستی ایران.
چرا که صنایع دستی ایران با تمامی زیر مجموعه ها و شاخه های متنوع و جذابش نقشی پررنگ از روح فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی را در دل خود جای داده است.
شاخه هایی همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن سنتی دست ساز و… با عرضه هدایای نفیس، اصیل و فاخر، جذابیتی خاص و ویژه را به عید نوروز می‌ بخشند، به ویژه این که با ورود جوانان خلاق، مستعد و هنرمند به این عرصه ما شاهد ارائه محصولاتی متناسب با سلیقه و پسند نسل های نوین نیز در این حوزه می باشیم.
به ویژه در حوزه‌ هایی همچون میناکاری روی سفال و سرامیک شاهد اوج این ابتکارات، نوآوری‌ ها و خلاقیت ها هستیم. هنرمندان و صنعتگران این عرصه همگام با سایر آحاد و اقشار جامعه در حوزه کاری خود با ارائه محصولات جدید به استقبال بهار و سال نو می روند و از سوی دیگر مؤسسات، ادارات و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی نیز به رسمی زیبا در پایان سال هدایای نوروزی را به همکاران و یا مدیران و رؤسای شرکت‌ های طرف همکاری اهدا می نمایند که خوشبختانه در اکثریت قریب به اتفاق موارد از حوزه اصیل و زیبای صنایع دستی ایران انتخاب هدیه سازمانی خود را به انجام می رسانند و این امری مبارک و شایسته است، زیرا که موجب رشد، اعتلا و ترقی این میراث ارزشمند ملی و متعاقباً اشتغال زایی پایدار در جامعه می گردد.

راهنمای خرید صنایع دستی

هفت گردون خیال و نوروز

بازرگانی هفت گردون خیال با افتخار از سال‌ ها حضور فعال خود در عرصه صنایع دستی و در امتداد نوآوری و خلاقیت همیشگی خود در تولید و ارائه ای متفاوت با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و ویژه در قالب بسته‌ بندی های شکیل و وزین در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارد.
این پکیج‌ ها نوروز تان را بهاری تر و خاطرتان را ماندگارتر می نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال متشکل از تمام پکیج های پیشنهادی در خدمت شما متقاضیان محترم هدایای نفیس و زیبای صنایع دستی ایران بوده و تا انتها پاسخگو و متعهد به مشتریان محترم می باشد.

ست گلدان سفال و کتاب شازده کوچولو

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.