14 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس ویژه روز پرستار

هدیه لوکس ویژه روز پرستار

امسال شاهد تقارن زیبا و خجسته در تقویم ملی خود می باشیم و آن همزمانی دو مناسبت مهم در پایان فصل پاییز است.
تقارن شب یلدا و روز پرستار در تقویم ایرانی امسال اتفاق مبارکی است که ما نیز همچون آحاد جامعه به استقبال آن می رویم و البته با دست پر و پیشنهاداتی منحصر به فرد ما برای شما در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مناسبت خجسته و مهم پیشنهادات جذاب ویژه ای را تدارک دیده ایم تا بتوانید با انتخاب صحیح تر، شایسته تر و مناسب تر هدایای خود، شیرینی و حلاوت این ایام را دو چندان نمایید.
هفت گردون از حوزه صنایع دستی فاخر و نفیس خود گزینه های جذابی را برای انتخاب یک هدیه لوکس ویژه روز پرستار و همچنین شب یلدا تدارک دیده است.
اصولاً از آنجا که صنایع دستی ایران دارای اصالت و هویت بوده و همچنین در کلیه مراحل طراحی، ساخت و تولید آن روح فرهنگ و سنن هنر ایرانی دمیده شده است، عرصه مناسبی برای انتخاب یک هدیه لوکس و خاص است.
شاخه های متنوع و گسترده صنایع‌ دستی ایران همچنون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، زیورآلات فاخر سنتی و… هر کدام دارای گزینه‌ های شایسته‌ ای برای انتخاب یک هدیه لوکس بوده و می‌توان با فراغ خاطر از این حوزه با هر بودجه و سلیقه ای انتخابی مناسب داشت، به ویژه در حوزه‌ های خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی ما شاهد ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، جذاب، کاربردی و یا دکوراتیو می باشیم که انتخاب آن می تواند اهداف اولیه و انگیزه‌ های شما متقاضیان محترم را از اهدای هدیه به ویژه یک هدیه لوکس به شایستگی برآورده و تأمین نماید.

خرید صنایع دستی برای هدایای اداری

هفت گردون خیال روز‌ پرستار شب یلدا و هدیه لوکس

بازرگانی هفت گردون خیال با هدف پاسخگویی به نیاز روز افزون متقاضیان گرامی در سطوح مختلف اجتماعی و هدایای نفیس، فاخر و لوکس از حوزه صنایع دستی ایران این میراث ارزشمند ملی و میهنی با تلاش فراوان و بهره‌ مندی از اساتید هنرمندی در حوزه‌ های مهم صنایع دستی همچون خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی و… در مجموعه خود و در اقدامی نوآورانه و خلاقانه اقدام به طراحی و خلق پکیج های انحصاری و متنوع به عنوان هدایای صنایع دستی لوکس و فاخر نموده است.
این پکیج های جذاب می تواند به ویژه در حوزه‌هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه و هدیه لوکس دارای کاربرد فراوان باشد و تأمین کننده نظر، درخواست و نیاز شما متقاضی محترم باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود در قالب پکیج های مطرح شده میزبان شما در این ضیافت رنگین، جذاب و پر تنوع بوده و از ابتدا تا انتها همراه شما همچون مشاوری امین، متعهد و پاسخگو خواهد بود.

خرید صنایع دستی و هدایای خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.