11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران به استقبال ولادت امام علی (ع) برویم

با صنایع دستی ایران به استقبال ولادت امام علی (ع) برویم

به اعیاد رجبیه نزدیک می‌ شویم، سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) بوده که به نام روز پدر در تقویم ملی ایران ثبت گردیده است.
مناسبت هایی همچون اعیاد ملی و مذهبی، ولادت ائمه (ع) و… همراه با مراسم جشن و شادی و نیز اهدای هدایا همراه می باشد.
انتخاب هدایای مناسب و هم طراز این مناسبت ها امری مهم و شایان توجه می‌ باشد، چه این‌ که مناسبت‌ های ملی، سراسری و مذهبی دارای شأن و جایگاه ویژه ای بوده و همچون مناسبت های دوستانه، شخصی و خانوادگی نمی‌ باشد.
هدایای این مناسبت ها دارای رسمیت و شأن ویژه‌ ای است و باید از حوزه‌ ای انتخاب گردد که آن حوزه خود دارای اصالت و شأن معنوی و ارزشی باشد.
حوزه صنایع دستی ایران با اصالتی دیرین و جذابیتی خاص با عرضه محصولات و هدایای خاص و ویژه‌ ای از سرشاخه های گوناگون و متنوع خود همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و صدها عنوان متنوع دیگر، یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای انتخاب هدایای فاخر و شایسته این مناسبت ها می باشد.
صنایع دستی ایران برای اعیاد و مناسبت های مذهبی پیشنهادات ویژه ای را برای متقاضیان محترم تدارک دیده است، به عنوان مثال از حوزه اصیل و خاص خاتم‌ کاری ما شاهد عرضه محصولاتی بسیار شایسته می‌ باشیم، قرآن تمام خاتم، رحل خاتم، جعبه تمام خاتم ویژه کتب نفیس و مهم همچون قرآن، نهج‌ البلاغه، دیوان اشعار، انواع قاب تابلوهای نفیس خاتم، خاتم و مینا، خاتم و منبت، خاتم و معرق و با نقش احادیث و آیات قرآن، نام ائمه (ع) و یا در حوزه زیورآلات دست ساز انواع انگشتری های عقیق و فیروزه با پایه نقره و مزین به نقش حکاکی شده نام ائمه (ع)، نام پروردگار، نام پیامبر اکرم و… یا در حوزه محصولات چرم دست ساز با طیف پرشماری از محصولات نفیس گوناگون همچون انواع کیف های دستی جیبی، پالتویی، انواع کمربند و جای کارت.

صنایع دستی و هدایای اداری

هفت گردون خیال مناسبت های گوناگون

بازرگانی هفت گردون خیال نیز با درک این ضرورت ها و نیاز روز افزون جامعه به هدایای فاخر و نفیس از حوزه صنایع دستی با بهره‌ مندی از حضور استادکاران مبرز در مجموعه خود، اقدام به عرضه هدایایی ویژه و خاص در قالب پکیج های انحصاری نموده است.
پکیج هایی که در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی و… دارای کاربرد ویژه بود و با استقبال بسیاری روبرو گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های پیشنهادی برای شما متقاضیان گرامی در خدمت شما بوده و آماده ارائه خدمات مختلف از انتخاب تا عرضه می باشد.

صنایع دستی اصفهان

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.