10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی برای روز ولادت حضرت علی (ع)

هدیه سازمانی برای روز ولادت حضرت علی (ع)

سیزدهم رجب مصادف با ولادت حضرت علی علیه السلام می باشد، علاوه بر آن این روز به نام روز پدر نیز نامگذاری گردیده است، مناسبتی خجسته همراه با جشن و شادی در سطح جامعه به ویژه در سطح سازمان‌ ها و ارگان‌ های گوناگون دولتی و خصوصی، مراسمی که در اکثریت موارد همراه با اهدای هدایاست.
هدیه سازمانی در اینگونه مناسبت ها دارای ویژگی های خاصی می باشد، اصولاً هدیه سازمانی هدیه ای است با ویژگی‌ های خاص، این ویژگی‌ ها هدیه سازمانی را از سایر هدایا از جمله هدایای دوستانه و خانوادگی متمایز می نماید.
هدیه سازمانی هدیه ای است که مشخصاً باید دارای هویت، اصالت، شناسنامه و نیز وزانت باشد، هدیه سازمانی همچنین ارجح است که صرفاً دکوراتیو نبوده و دارای خصوصیات و ویژگی های کاربردی باشد، برای نیل به نتیجه ای بهتر و تأمین اهداف اولیه مورد نظر از اهدای هدیه، شایسته است که هدیه سازمانی در بسته بندی و جعبه مناسب اهدا شود، تا هم شأن هدیه گیرنده و هم شأن هدیه دهنده لحاظ گردد.
هدیه سازمانی هنگامی کامل می‌شود که همراه با لوگوی مجموعه شخص گیرنده یا همراه با متن کارت پستال یا لوح حکاکی تقدیر و تشکر با ذکر سمت و محل خدمت هدیه گیرنده باشد.
با در نظر گرفتن موارد ذکر شده و لحاظ آن در انتخاب، تهیه و ارسال هدیه سازمانی می توانیم به تأمین تمام و کمال اهداف اولیه از اهدای هدیه امید داشت.
از مجموعه موارد ذکر شده ما به سوی صنایع دستی ایران با اصالتی دیرین و جذابیتی ویژه و همچنین تنوع پرشمار محصولات مناسب و شایسته هدیه سازمانی رهنمون می‌شویم.
صنایع دستی ایران با سرشاخه‌ هایی همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و صدها عنوان دیگر عرضه کننده مناسب ترین هدیه سازمانی به ویژه به مناسبت اعیادی همچون ولادت حضرت علی علیه السلام می باشد.

ست گلدان حکاکی مس الماس تراش

هفت گردون خیال روز پدر و هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تأمین هدایای مورد نیاز جامعه به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به هدایای فاخر و نفیس از حوزه صنایع دستی با اقدامی مبتکرانه و خلاقانه اقدام به طراحی و ابداع پکیج های انحصاری جذابی نموده است که به همراه بسته بندی های شکیل و وزین در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… بسیار شایسته و دارای کاربرد می باشد.
وب سایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات خود برای مشاهده و انتخاب متقاضیان محترم، آماده ارائه تمامی خدمات مورد نیاز در این زمینه بوده و یاریگر شما در انتخاب بهترین هاست.

خرید صنایع دستی یک ضرورت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.