08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم اصیل از کجا بخریم

خاتم اصیل از کجا بخریم

از چیدمان منظم هندسی گره های مثلثی در کنار هم هنر زیبای خاتم‌ کاری شکل می‌گیرد. هنری اصیل و ماندگار که از گذشته‌ های دور تا به امروز توانسته است هویتی ماندگار را در مجموعه صنایع دستی ایران تدارک ببیند.
هنر زیبای خاتم کاری در شهر فرهنگ و هنر و ادب شیراز زاده شده، رشد کرده، ریشه در جای جای این دیار هنرپرور به ویژه پایتخت صنایع دستی ایران شهر اصفهان دوانید و شاخ و برگ گسترانید و تا به امروز که توانسته است در صدر محصولات متنوع صنایع دستی و گرایش‌ های پرشمار خوش نشیند.
در گفتارهای پیشین به ویژگی‌ های خاتم مرغوب و اصیل اشاره رفته است. لیکن سخن این گفتار بیشتر حول این سؤال مهم و اساسی می‌چرخد که از کجا بخریم.
مثل هر محصول و کالای دیگری در حوزه محصولات خاتم نیز متأسفانه شاهد ورود آثار کم ارزش، غیر اصیل و نامرغوب می باشیم و با تأسف بیشتر باید اذعان داشت تاکنون ساز و کار اساسی و لازم الاجرایی برای مقابله با این پدیده شوم به ویژه در عرصه صنایع دستی ایران تدارک دیده نشده است و لاجرم این امر بر عهده خریداران محترم این آثار است که خود آستین همت بالا زده و این محصولات را با شناخت، آگاهی و اطمینان لازم از مرغوبیت آن تهیه نمایند تا به اعتبار آن که اعتبار فرهنگ و تمدن ایران زمین است دست کم خطری وارد نشود.
امروزه با گسترش شبکه‌ های اینترنتی عرضه کالاها و خدمات مختلف در حوزه صنایع دستی نیز در انجام دهند و از وبسایت های معتبر و شناسنامه داری که مشغول به فعالیت می باشند، خرید نمایند چون این جزء تعهدات ذاتی هر مجموعه اقتصادی و تجاری است که فعالیتی مبتنی بر صحت و سلامت داشته و در قبال مشتری مسئول، متعهد و پاسخگو باشند. همچنین بر خریداران گرامی است که هدایا و کالاهای مورد نیازشان را از فروشگاه های معتبر و متعهد متعهد خرید نمایند و از خرید محصولات بی نام و نشان و غیر مرغوب جداً اجتناب نمایند.

ست گلدان و قندان خاتم کاری

هفت گردون خیال و عرضه اینترنتی هدایای صنایع دستی ایران

هفت گردون مجموعه‌ای است فعال در این عرصه و با سابقه چندین ساله و البته موفق در جلب اعتماد مشتریان محترم که ارائه کننده پکیج های خود در وب سایت هفت گردون بوده و خریدی امن، با صرفه و متفاوت را برای شما رقم می زند.
پکیج های جذاب هفت گردون که شامل : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و… می باشد، همگی در وبسایت جامع هفت گردون خیال آماده ارائه بوده و می تواند یادگاری شیرین و ماندگاری را برای شما رقم بزند

ست نفیس گلدان خاتم کاری و قلمدان خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.