09 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی از کجا بخریم

هدیه سازمانی از کجا بخریم

تهیه هدیه و به ویژه تهیه هدیه سازمانی برای ادارات و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌ های مهم اهداکنندگان هدیه بوده است و می باشد، خصوصاً در شرایط ویژه فعلی که به واسطه رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی، الزام حضور فیزیکی کمتری را در محافل و مراکز عمومی خرید شاهد می‌ باشیم.
سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی همیشه نگاهی ویژه و موشکافانه نسبت به مقوله تهیه هدیه سازمانی خود داشته اند، تا بتوانند مناسب ترین گزینه را انتخاب و تهیه نمایند، به ویژه این که با توجه به حجم بالای خرید لازم است که دقت نظر بیشتری را اعمال نموده و خریدی مطمئن را در پیش داشته باشند.
یکی از حوزه‌ های محبوب و مورد توجه مؤسسات و سازمان ها در تهیه هدیه سازمانی مورد نیازشان، حوزه گسترده صنایع دستی ایران است، چرا که جذابیت، زیبایی و اصالت آثار و دستاوردهای متنوع و درخشان صنایع دستی ایران خیال انگیز بوده و چشم هر بیننده ای را مسحور می نماید.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… هیچ سلیقه ای را بی پاسخ نمی گذارد، به ویژه این که صنایع دستی ایران به مثابه ارگانی زنده و پویا عمل نموده و نیاز جامعه به ابداع، تحول و نوگرایی را در نظر گرفته و محصولاتی روزآمد و به عبارتی امروزی را طراحی، تولید و عرضه می نماید.

خاتم کاری روی مس با اقتدار در صدر جدول

هفت گردون هدیه سازمانی و صنایع دستی

هفت گردون خیال همه ساله در استقبال از سال نو و عید نوروز و در تدارک ویژه برای رفع نیاز آحاد جامعه به هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به هدیه سازمانی ویژه سال نو، هدایای ارزنده ای را از کلکسیون محصولات زیبا و ویژه آماده عرضه می نماید.
این هدایا در قالب پکیج های انحصاری، متنوع و همراه با بسته بندی های شکیل و وزین در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی و… کاربرد داشته و دارای پتانسیل بالایی در جهت تأمین اهداف اولیه مورد نظر اهداکنندگان است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده مجموعه پیشنهادات متنوع و متفاوت در این راستا بود که می توانید با مراجعه به آن و مشاهده تمامی پکیج های فوق، انتخابی مطمئن، ویژه، به صرفه و متفاوت را تجربه نمایید.

خاتم کاری روی مس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.