19 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > خرید عمده صنایع دستی برای سازمان ها و ادرات

خرید عمده صنایع دستی برای سازمان ها و ادرات

این روزها به ویژه در کلان شهری چون تهران (با توجه به وسعت و نیز حجم بالای رفت و آمد و ترافیک ) و همچنین عموم شهرهای بزرگ که در خود مراکز اصلی ادارات و سازمان ها و نهادهای گوناگون را جای داده اند، مسئله خرید نیازمندی های گوناگون چه در سطح خود و چه در سطح عمده به معضلی تبدیل گردیده است. با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و طبعا ضرورت خرید هدایا به ویژه خریدهای هدایای سازمان ها و ارگان ها در سطح کلان، ضرورت هایی برای چاره اندیشی و رفع معضلات و الزامات حواشی آن ایجاب می نماید.

صنایع دستی عمده را از کجا بخریم

در راس هدایایی که ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی در ایام پایانی سال برای سازمان های مطبوع خود تدارک می بینند، صنایع دستی ایران قرار دارد. ضرورت دسترسی آسان به صنایع دستی عمده و متنوع و باکیفیت که بتواند پاسخ گوی نیازهای نهادهای فوق باشد، ایجاب می نماید که تامین کنندگان عمده آن بتوانند شرایط فوق را در بهترین حالت برای مشتریان فراهم نمایند. معمولا مراکز فروش صنایع دستی عمده بیشتر در شهرهای محل تولید قرار دارد که من باب مثال می توان به شهرهایی چون اصفهان – شیراز و یزد اشاره نمود. لیکن بعد مسافت و مسئله حمل و نقل به ویژه در ایام پایانی سال خود نکته ای اساسی و کلیدی در این بین است. در تهران نیز جهت تهیه صنایع دستی عمده می توان به اماکنی چون بازار بزرگ تهران و بورس صنایع دستی در خیابان ویلا (نجات اللهی) اشاره کرد. که در هر دو مورد معضل رفت و آمد و ترافیک به ویژه در ایام پایانی سال بسیار نمود چشمگیری دارد. مضافا این که بورس صنایع دستی تهران در خیابان مذکور بیشتر پاسخ گوی نیازهای توریست ها و گردشگران خارجی می باشد و عرضه صنایع دستی بیشتر به صورت تک فروشی و با بهای نسبتا بالاست، نمی توان بر آن عنوان عرضه عمده صنایع دستی را اطلاق نمود.

به موازات رشد و گسترش فناوری های نوین به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک و به اصطلاح روز خرید اینترنتی، این مهم به حوزه صنایع دستی ایران نیز تسری پیدا کرده است. حوزه ای نسبتا نوپا و نوین که توانسته است در طی مدت حضور خود اعتبار و جایگاه شایسته ای را تصاحب نماید، اعتباری که البته آسان و به سهولت به دست نیامده است.

بشقاب و گلدان فیروزه کوبی

صنایع دستی هفت گردون

صنایع دستی ایران به واسطه بومی بودن خود و قدمت و دیرینگی اش قابلیت پاسخ گویی به نیازهای عمده متقاضیان در هر مقطعی را دارد. فروش صنایع دستی عمده و هدایای تبلیغاتی خاص از طریق وب سایت ها و سایت های اینترنتی مربوطه من جمله وب سایت هفت گردون خیال می رود که با تلاش و پشتکار هم چنین فرهنگ سازی لازم به جایگاه شایسته تری در عرصه عرضه صنایع دستی دست یابد. متقاضیان می توانند با ورود به سایت های فوق تمامی محصولات صنایع دستی را با وجوه و اشکال مختلف به راحتی مشاهده و خریدارای نمایند و به سهولت و به صرفه تر کالاهای خود را دریافت نمایند. دیگر چون سال های قبل به ویژه خریداران صنایع دستی عمده، لازم نیست با صرف هزینه و وقت فراوان رنج مضاعفی را جهت بازدید، مقایسه و خرید بر خود هموار نمایند، بلکه تامین کنندگان معتبر و متعهد اقلام فوق من جمله هفت گردون خیال با مدیریت سایت های اینترنتی صنایع دستی، این معضل را چاره جویی و پاسخ گو بوده اند. در این سایت ها هم می توان به عنوان تک فروشی و هم به عنوان خریدار عمده صنایع دستی ورود نمود و چون امکان مقایسه، آگاهی از نظریات خریداران، تخفیفات ویژه خرید از سایت یا تخفیفات ویژه خریداران عمده صنایع دستی در این سایت ها پیش بینی شده است. نتیجتا می توان اذعان داشت که خریدی به مراتب بهتر از رجوع به بورس صنایع دستی یا مراکز حضوری عرضه کالاهای فوق خواهد بود.

از دیگر مشکلات عرضه صنایع دستی در بورس صنایع دستی یا بازارهای بزرگ اختصاص فضایی مناسب با دکوراسیون، ویترین مخصوص و نیز نور پردازی های ویژه جهت نمایش و عرضه محصولات  فوق به بازدیدکنندگان و خریداران گرامی است، ضمن این که راهی مناسب نیز برای خریداران جهت امکان بازدید ویترین ها بایستی در نظر گرفت و مجموع این عوامل فضایی کافی و وسیع و صرف هزینه هایی گزاف را می طلبد که بالطبع رعایت آن بر قیمت تمام شده محصولات مذکور تاثیر گذار خواهد بود. امری که سایت های اینترنتی عرضه صنایع دستی عمده با آن روبرو نخواهد بود. با ورود در گالری های در نظر گرفته شده و تنها با یک کلیک می توان تمامی محصولات را در مدت زمان مناسبی مشاهده نمود و امکان مقایسه و انتخاب به راحتی مهیا می باشد. می توان به راحتی نظرات افراد مختلف را نیز جویا شد و یا حتی از نظرات خریداران قبلی محصولات ذکر شده مطلع گشت. این امکان و بسیاری امکانات جانبی دیگر از سایت های فروش صنایع دستی عمده من جمله هفت گردون خیال را (که با گردآوری گلچینی از عمده زیرمحموعه های صنایع دستی من جمله خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، ترمه و … در خدمت متقاضیان می باشد) به امری دلپذیر و مقرون به صرفه و مطمئن تبدیل کرده است

جهت خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی ویژه می توانید صفحه هدایای تبلیغاتی خاص ما مراجعه کنید

گلدان خاتم کاری با جعبه تزییی گل
گلدان مس و پرداز و ترمه ابریشم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.