10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > چرا صنایع دستی ایران را پیشنهاد می‌ دهیم

چرا صنایع دستی ایران را پیشنهاد می‌ دهیم

صنایع دستی ایران میراث ملی ماست، از جمله صنایع ملی ماست، صنعتی ارزآور است، هنر-صنعتی زود بازده است، زیبایی و جذابیت فوق العاده دارد، محصولات آن صرفاً دکوراتیو نیست، بلکه عمدتاً محصولاتی کاربردی می باشد، صنایع دستی ایران اشتغال زاست، سرمایه اولیه آن به نسبت صنایع دیگر کمتر می باشد، گسترده جغرافیایی آن به پهنای تمام خاک هنرخیز میهن عزیزمان می باشد، بانوان محترم به ویژه بانوان سرپرست خانوار در بسیاری از شاخه های آن نقش عمده و بسزایی دارند.
دلایل بالا و بسیاری دلایل ذکر نشده دیگر همگی عاملی است که ما را بر آن می‌ دارد که ارزش و شأن واقعی آن را دانسته و جایگاه شایسته ای برای آن در عرصه اقتصاد و صنعت ملی‌ مان در نظر گرفت.
عرصه صنایع دستی ایران با صدها عنوان زیرمجموعه ثبت ملی شده رسمی داخلی و در بعضی از گرایش‌ های به ثبت جهانی رسیده چشم اندازی بی نظیر را به افقی روشن در برابر دیدگان ما گشوده است.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هرکدام ما را به دنیایی از نقش و رنگ دعوت می نماید، نقشی برخواسته از دل و ملهم از فرهنگ و سنن و آداب و رسوم اصیل ایرانی.
خوشبختانه در شرایط فعلی شاهد رشد و ترقی روز افزون این صنعت ملی می باشیم، به ویژه با ورود هنرمندان جوان خلاق و خوش فکر به این عرصه ما شاهد به‌ روزرسانی بسیاری از سرشاخه های متنوع آن ضمن حفظ اصالت و ارزش های بنیادین طراحی و ساخت آثار می باشیم.
همچنین است عرضه محصولات صنایع دستی ایران به شیوه های روزآمد اینترنتی توسط مجموعه های عرضه کننده از جمله هفت گردون خیال.

دیه تبلیغاتی و اعیاد ملی و مذهبی

هفت گردون و عرضه هدایای خاص صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون با سابقه سال‌ ها حضور متعهدانه و متفاوت در عرصه تولید و عرضه صنایع‌ دستی فاخر و نفیس مطابق با خواست و نیاز روز جامعه به هدایای متفاوت و اصیل و زیبا، با بهره‌مندی از نفیس ترین محصولات صنایع دستی خود از حوزه‌ های متفاوت به همراه محصولاتی مکمل اقدام به طراحی و ساخت پکیج های انحصاری، خاص و زیبا نموده است.
پکیج های هفت گردون در راستای رفع نیاز در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کاربرد مناسب بوده و با استقبال نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی روبرو گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه پکیج های فوق یاریگر شما به ویژه سازمان ها و دوائر دولتی و خصوصی در انتخاب هدایای مورد نیازشان بوده و آماده ارائه خدمات متفاوت در این زمینه می باشد.

ست شیرنی خوری و گلدان و قندان بزرگ مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.