10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > روز زن با هدیه جدید از صنایع دستی

روز زن با هدیه جدید از صنایع دستی

به روز زن نزدیک می‌ شویم و ضرورت تهیه هدیه به ویژه یک هدیه جدید که مورد پسند واقع گردد، بیش از پیش نمایان می شود، چرا که بانوان ذاتاً نوگرا هستند و از محصولات و فرآورده های گوناگون جدید در هر رده ای استقبال بیشتری می نمایند، به ویژه هدایایی چون هدیه تولد، هدیه روز زن و هدیه سالگرد ازدواج.
در سطح روابط خانوادگی هدیه روز زن باید صمیمانه تر و شخصی تر باشد و در سطح وسیع تر از جمله در رده هدیه اداری به مناسبت روز زن هدیه باید رسمی تر و شکیل تر باشد.
خوشبختانه عرصه صنایع دستی ایران به واسطه کثرت و تنوع فوق‌ العاده محصولات و نیز زیرساخت ها و شاخه های متنوع آن در هر دو رده پاسخگو است و می‌توان از این مجموعه یک هدیه جدید، متناسب و شایسته این روز را تهیه نمود.
عرصه صنایع‌ دستی به واسطه اصالت، جذابیت و ظرافت‌ های خاص خود گزینه های بی شماری را پیش روی متقاضیان هدایای اصیل، زیبا و کاربردی قرار داده است.
زیر مجموعه‌ های پر شمار صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، میناکاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… هر کدام طیف وسیعی از محصولات کاربردی و دکوراتیو را نمایندگی می نمایند. خوشبختانه صنایع دستی ایران چه در عرصه تولید و چه در عرصه توزیع، همگام با تحولات نسل های نوین و تغییر سلیقه ها و علائق، خود را به‌روزرسانی نموده و محصولات و هدیه جدید و زیبا و در عین حال وفادار به اصول بنیادین ساخت محصولات صنایع دستی ایران را عرضه نموده است.
انتخاب هدیه جدید از محصولات جدید صنایع دستی ایران اقدامی بسیار نیکو و شایسته است و شیرینی این روز برای بانوان عزیز چندین برابر می نماید.

صنایع دستی و شب یلدا

هفت گردون خیال روز زن و هدیه جدید

هفت گردون خیال با تجلیل از مقام شامخ بانوان محترم به ویژه در فرهنگ اصیل و کهن ایران عزیزمان و در راستای نوآوری و عرضه ای نوین با طراحی و خلق پکیج هایی جذاب و زیبا از جدیدترین محصولات نفیس و اصیل صنایع دستی خود و عرضه آن در بسته‌ بندی‌ های شکیل و وزین به استقبال این روز رفته است و علاوه بر آن در زمینه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس و هدیه جدید نیز پیشنهادات متنوع و ویژه ای را برای متقاضیان عزیز هدایای نفیس صنایع دستی مطرح کرده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده مجموعه ای فوق العاده از هدایای تدارک دیده شده این مجموعه می باشد که با رجوع به آن می توانید هدایای دلخواه خود را انتخاب و تهیه نمایید.

ست گلدان و کشکول نقره

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.