10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی و عید نوروز

هدیه سازمانی و عید نوروز

عید زیبای نوروز در راه است و سنت های آن پیش‌ رو، از جمله تهیه هدیه نوروزی چه هدیه شخصی، خانوادگی، دوستانه و همچنین هدیه سازمانی ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی، به ویژه این که در عرصه های سازمانی معمولاً حجم بالایی هدیه تهیه و توزیع می گردد، پیشنهاد عرصه صنایع دستی ایران برای تهیه هدیه سازمانی ویژه نوروز ایده ای سنجیده و هوشیارانه است، چرا که صنایع دستی ایران نیز همانند نوروز عرصه ملی، ارزشی، تاریخی و اصیل است، با مجموعه بی نظیری از محصولات و هدایای متنوع که برای آیین‌ های ملی و ویژه چون عید نوروز دارای امکان انتخاب گسترده است.
شاخه های مهمی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی،مس و پرداز و میناکاری در این زمینه بسیار مناسب بوده و سرشار از هدایای زیبا، اصیل و کاربردی است و جهت تهیه هدیه سازمانی بسیار گزینه‌ های مناسب و مطلوبی را عرضه داشته اند.

حکاکی روی مس مناسب برای هدایای خاص

هفت گردون خیال و هدایای نوروزی جهت هدیه سازمانی

هفت گردون خیال در راستای تهیه و عرضه بهینه و متفاوت هدایای مختلف از جمله هدیه سازمانی با طراحی و خلق پکیج های زیبا و جذاب از محصولات نفیس خود در بسته‌ بندی‌ های شکیل و وزین در تمامی حوزه های مطرحی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدیه مناسبتی، هدیه روز زن و روز مادر گامی مهم و اساسی برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود در حوزه صنایع دستی، امکان گسترده‌ ای را برای انتخاب بهترین گزینه به ویژه برای سازمان ها و مؤسسات معتبر دولتی و خصوصی فراهم آورده است.
با رجوع به وبسایت هفت گردون و انتخاب پکیج های دلخواه خود، تجربه شیرینی را برای خود به ارمغان آورده و نوروزی متفاوت و به یاد ماندنی را برای خود و یا سازمان مطبوع خود رقم بزنید.

خاتم کاری روی مس با اقتدار در صدر جدول

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.