07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > رونق بازار صنایع دستی ایران برای عید نوروز

رونق بازار صنایع دستی ایران برای عید نوروز

ایام پایانی سال فصل رونق نسبی اقتصادی در حوزه‌ های مختلف از جمله بازار صنایع دستی ایران می باشد.
تمامی صنایع تولیدی و خدماتی برای حضور در این بازار در طول سال برنامه‌ ریزی‌ های لازم را انجام داده و با دستی پر قدم در این ایام می‌ گذارند.
عید باستانی نوروز از جمله مهم‌ ترین سنن و اعیاد ملی ما ایرانیان بوده و هست.
یکی از مهم ترین سنت های زیبای این آیین، رسم اهدای هدیه نوروزی است، که در سطح روابط خانوادگی و دوستانه و چه در بعدی وسیع‌ تر در سطح روابط اجتماعی، سازمانی و اداری.
از سوی دیگر صنایع دستی ایران نیز همچون عید نوروز بر گرفته و برخواسته از روح فرهنگ و تمدن اصیل و دیرین ایران است، صنعتی با اصالت، ارزشمند، زیبا و متنوع.
صنایع دستی ایران با طیف گسترده زیر شاخه های خاصی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… عرضه کننده انواع هدایای اصیل و زیبا به ویژه برای هدایای نوروزی می باشند. خوشبختانه با ورود جوانان خلاق و هنرمند به این عرصه ما شاهد بروز رسانی بسیاری از محصولات و فرآورده‌ های حوزه‌ های مختلف صنایع دستی ایران به ویژه در شاخه‌ هایی همچون میناکاری، زیورآلات مدرن و سنتی، سفال، سرامیک، شیشه و نیز خاتم کاری می باشیم.
محصولاتی که علاوه بر حفظ اصالت بنیادین آن مطابق با پسند و سلیقه مخاطبین امروزس طراحی و خلق گردیده اند.
از سوی دیگر نیز بسیاری از سازمان‌ ها، ادارات و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز خود در طول سال و در مناسبت‌ های مختلف همچون اعیاد ملی را از این حوزه تهیه می نمایند.
این امر علاوه بر تداوم حضور این میراث ارزشمند ملی در عرصه بازار داخلی و خارجی موجب رونق اشتغال و اشتغال زایی گردیده و این امر کمکی است به رونق اقتصاد ملی و شکوفایی ناشی از آن.
بنابراین رونق بازار شب عید نوروز با رونق عرصه در عرصه تولید و عرضه صنایع‌ دستی ایران پیوندی تنگاتنگ داشته و باید آن را به فال نیک گرفت.

صنایع دستی اصفهان و هدایای خاص

هفت گردون خیال و پیشنهادات هدایای ویژه نوروزی

بازرگانی هفت گردون خیال نیز با حضوری خلاقانه و متعهدانه در این عرصه با طراحی و ساخت پکیج های انحصاری، به صرفه و متنوع از مجموعه محصولات خود در حوزه های اصلی و مهم صنایع دستی همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، مس و پرداز و فیروزه کوبی گامی مهم در پیشواز این عید باستانی برداشته است.
پکیج های انحصاری هفت گردون خیال در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کاربردی خاص بوده و می‌ تواند به عنوان مناسب ترین گزینه برای هدیه نوروزی باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال ارائه دهنده تمامی پیشنهادات متنوع در قالب پکیج های انحصاری بوده و آماده بازدید و ارائه خدمات به شما متقاضیان محترم هدایای نفیس صنایع دستی می باشد.

ست گلدان حکاکی مس الماس تراش

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.