07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سینی خاتم کاری

سینی خاتم کاری

هنر-صنعت بی بدیل خاتم کاری به شایستگی توانسته است جایگاه شایسته و مستحکمی در میان طیف متنوع و پر شاخه صنایع دستی ایران برای خویش به ارمغان آورد چه در عرصه های داخلی و چه در صحنه‌ های بین‌ المللی خاتم ایران بالاخص خاتم شیراز خوش می درخشد.
این هنر اصیل و دیرینه ایرانی با بنیانی مستحکم در سده های پیشین تاریخ این سرزمین شکل گرفته است و نهال نوپای دیروز امروز درختی تناور و پر شاخ و برگ گردیده است و سایه ساری زیبا و فراخ را به ارمغان آورده است.
محصولات زیبای خاتم با تنوعی گسترده و چشمگیری که رقم زده است، گزینه مطلوبی برای هدایای مورد نیاز در مناسبت‌ های مختلف گردیده است. بسیاری از ارگان ها، نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی در انتخاب هدایای سازمانی خود به ویژه در ایام نوروز و یا مناسبت‌ های سازمانی خود همچون سالگرد تشکیل و یا مراسم تقدیر و تشکر از مدیران و همکاران برگزیده، نگاهی ویژه به هدایای خاتم کاری داشته و گزینه‌ اول آنان در انتخاب هدایا بوده و می باشد، به ویژه اینکه شاخه های متنوع محصولات خاتم هم امکان انتخاب بیشتری را برای متقاضیان محترم فراهم نموده است. شاخه‌ هایی همچون محصولات خانگی، محصولات اداری و مدیریتی، محصولات فرهنگی، معنوی و ارزشی، محصولات سرگرمی و ورزشی، محصولات تزئینی و دکوراتیو و نیز محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و یا خارجی.
یکی از محصولات زیبای حوزه محصولات خانگی و اداری انواع سینی های خاتم می باشد که در ابعاد اشکال و نقوش مختلف طراحی و تولید می گردند. محصول مورد نظر امروز نیز یکی از محصولات کاربردی و جذاب حوزه خاتم کاری است که زیبایی، جلوه و نمای بسیار زیبا و متفاوت را رقم زده است. سینی هشت ضلعی لبه دار که تمامی سطح کف و دیواره آن مزین به خاتم هنرمندانه و استادانه ای می باشد. همچنین سطح کف سینی نیز در اشکال متنوعی طراحی و خاتم کاری گردیده که در کنار سرویس چای خاتم مجموعه بی نظیر و فوق العاده جذابی را رقم می‌زنند.

ست گلدان خاتم کاری

شرکت هفت گردون خیال خاتم‌ کاری پکیج های انحصاری

هفت گردون خیال با ارج نهادن به تلاش تمامی استادکاران حوزه خاتم کاری به ویژه هنرمندان خاتم کار همکار خود که مجموعه خاتم هفت گردون خیال را رنگین و پر جلوه و جلال نموده‌اند، در اقدامی خلاقانه با انواع پکیج های ویژه و اختصاصی متشکل از هدایای خاتم کاری و هدایای سایر شاخه‌ های مهم صنایع دستی همچون میناکاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، ترمه، قلمکار، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، قلمزنی و محصولاتی نظیر محصولات الکترونیک، محصولات چرمی، انواع سررسید و لوازم التحریر لوکس مدیریتی، دیوان شعرای نامی و کتب مذهبی تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… راهی نوین برای عرضه ای متفاوت را بنیاد گذارده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال افق‌هایی تازه را در برابر دیدگان شما در انتخاب هدایای اصیل و زیبای صنایع دستی ترسیم نموده است.
صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.