10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > رونق صنایع دستی ایران در ایام شیوع کرونا

رونق صنایع دستی ایران در ایام شیوع کرونا

با گسترش اپیدمی کرونا و تبعات تحمیلی آن در حوزه‌ های گوناگون به ویژه در عرصه اقتصادی، تولید و توزیع کالا و خدمات و تعطیلی بسیاری از مشاغل، بازارچه ها و نمایشگاه ها، عرصه تولید نیز ناخواسته با بحران های بزرگی روبرو گردید و درگیر شد.
از معدود حوزه‌ هایی که توانست به حیات نسبی و نیز تولید محدود خود ادامه دهد، عرصه صنایع دستی ایران بود. یکی از دلایل عمده آن مربوط به ویژگی‌ ها و شرایط تولید محصولات صنایع دستی ایران است، چرا که هنر-صنعت فوق به گونه‌ ای است که هر خانه ای می تواند کارگاهی کوچک برای تولید یک محصول و کالا باشد و با توجه به خانه‌ نشینی اجباری ناشی از رعایت پروتکل های بهداشتی، این دو ویژگی مغایرتی ایجاد ننمود و مشکلی پیش نمی آورد.
صنایع دستی ایران با اصالتی دیرین و پیشینه ای پر افتخار و نیز جایگاه والا در سطح بین‌ المللی، نشان داده است که حتی در شرایط بحرانی و خاص چقدر انعطاف داشته و توانسته است به نحوی شایسته خود را با بحران های متفاوت داده وفق داده و به حیات خود ادامه دهد.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : میناکاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، خاتم کاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… با گستره ای به وسعت خاک پهناور میهن عزیزمان توانسته است چراغ تولید را در شرایط ویژه و بحرانی کرونا روشن نگاه داشته و بر ماست که پاسدار و نگاهبان این میراث ارزشمند ملی بوده و در حفظ، ارتقا، رشد و شکوفایی بیش از پیش آن کوشا باشیم.

ست گلدان سفال و کتاب شازده کوچولو

هفت گردون خیال و عرضه اینترنتی صنایع دستی ایران در ایام کرونا

بازرگانی هفت گردون خیال نیز همانند بسیاری از اقشار و نهادهای پیشرو جامعه در تطابق با شیوه های نوین تولید و عرضه کالا و خدمات، فروش اینترنتی هدایا و محصولات خود را به ویژه در ایام شیوع اپیدمی کرونا و قرنطینه های اجباری تقویت نموده و با طراحی و تولید پکیج هایی جذاب، متفاوت و انحصاری برای حوزه‌ های ویژه‌ ای همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی و… راهی نوین را تجربه و آغاز نموده است.
تمامی پکیج های پیشنهادی در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت مشاهده، انتخاب و تهیه شما متقاضیان محترم هدایای نفیس صنایع دستی ایران قرار داده شده است.

صنایع دستی اصفهان اصیل و منحصر به‌ فرد

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.