07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص قلیان میناکاری

هدیه خاص قلیان میناکاری

از زیباترین و پر جلوه ترین هنرهای متنوع در حوزه صنایع دستی ایران، شاخه میناکاری با تنوع و تکثر فوق العاده می باشد که بر زیرساخت های متنوعی عرضه میگردد.
هنر دیرین و اصیل میناکاری همواره حضوری پررنگ در عرصه‌ های گوناگون این دیار کهن داشته و دارد. قدمتی دیرین به بلندای تاریخ این مرز و بوم پر رمز و راز. نقوش اصیل و زیبای میناکاری در محصولات گوناگون عرضه شده به راستی چشم نواز و دلفریب بوده و با خود آدمی را به دنیایی پر شکوه، پرمعنا و متعالی می‌برد.
هنر میناکاری بر زیر ساخت های متکثری استوار است که اهم آن ها عبارتند از : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج.
هر کدام از زیرمجموعه‌ های ذکر شده دارای محصولاتی خاص و جذاب بوده که علاوه بر وجه تزئینی و دکوراتیو خود دارای کاربرد در زندگی روزمره نیز می‌باشد و از قضا این خود یکی از رازهای ماندگاری و اصالت آثار صنایع دستی ایران است.
در حوزه محصولات میناکاری روی مس شاهد تنوع بی‌نظیر و جسورانه می‌باشیم. علاوه بر تنوع خود محصولات شاهد تنوع و تفاوت های زیبا و آشکاری در نوع نقوش بکار رفته و همچنین رنگ بندی آن نیز می باشیم که خود دلیلی دیگر بر محبوبیت و مطلوبیت آثار میناکاری در میان اقشار و طبقات و آحاد جامعه ماست.
هدایای میناکاری همیشه جزء گزینه‌ های اصلی و اولین ها در انتخاب برای هدایای سازمانی و اداری در وجه کلان و نیز به صورت شخصی و انفرادی بوده است و می باشد.
یکی از این محصولات زیبا که شاید وجه دکوراتیو و تزئینی آن بسیار غالب و هویدا می باشد، قلیان مسی میناکاری می باشد که جذابیت فوق العاده ای دارد. این قلیان‌های ۴ تکه به همراه زیر آن که بشقاب بزرگ گرد میناکاری شده است در ابعاد و اشکال گوناگونی طراحی و تولید گردیده و روانه بازار گردیده اند.
این محصول علاوه بر جنبه کاربردی خاص خود بیشتر به عنوان محصولی تزیینی و زیبایی بخش برای دکوراسیون داخلی منازل به ویژه رستوران های سنتی و سفره خانه ها شناخته می‌شود.

هدایای میناکاری ویژه شب یلدا

بازرگانی هفت گردون خیال و هدایای میناکاری

مجموعه هفت گردون خیال در گنجینه ارزشمند محصولات متنوع صنایع دستی حاصل استادکاران طرف همکار مجموعه‌ خود هدایای نفیس میناکاری ارزشمندی را تقدیم علاقمندان و متقاضیان محترم نموده است، هدایایی که به همراه محصولات دیگر از سایر شاخه‌های مهم صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… در قالب پکیج هایی جذاب همچون بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… ارائه گردیده اند که با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید آن ها را مشاهده، انتخاب و تهیه نمایید.

صنایع دستی میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.