08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > رونمایی رسمی از نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی در هفته آینده

رونمایی رسمی از نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی در هفته آینده

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی رسمی نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی در هفته آینده خبر داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از میراث آریا، خشایار نیکزاد فر روز چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ اظهار داشت، در همین رابطه برنامه‌ ریزی‌ ها برای انجام تبلیغات گسترده درباره این نمایشگاه انجام شده و با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبلیغات گسترده از رسانه های ملی و نیز تبلیغات محیطی با موضوع نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی انجام خواهد شد.
وی با بیان این که نمایشگاه از روز ۱۷ ربیع الاول و همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در ماه گذشته آماده خدمت رسانی به علاقمندان حوزه صنایع دستی است، افزود : هم اکنون امکان خرید از این نمایشگاه برای علاقمندان فراهم است، با این وجود با توجه به ضرورت بررسی اصالت کالاها و نیز قیمت گذاری اقلام در سامانه از سوی ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستي استان‌ های کشور، رونمایی رسمی از این نمایشگاه به صورت رسمی در هفته آینده آغاز خواهد گردید.
نیکزاد در ادامه گفت هنرمندان صنایع دستی بعد از طی مراحل ثبت نام و دریافت تائیدیه از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان محصولات خود را در این سامانه بارگزاری کرده اند که این امر در مرحله بعدی از سوی ادارات کل استانی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته تا در صورت بارگذاری محصولات غیر ایرانی و یا قیمت گذاری نامناسب در سامانه اصلاح شوند. ایشان در پایان افزودند تاکنون ۱۲۰۰ هنرمند از ۳۱ استان کشور با ۴۴۰۰ محصول در این نمایشگاه شرکت کردند.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.