10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه روز دانشجو

هدیه ویژه روز دانشجو

یکی از مناسبت های مهم در تقویم ملی ما، ۱۶ آذر روز دانشجو است. قشر فعال، خلاق، پرشور، متفاوت و سرنوشت سازی که با حضور فعال در بسیاری از عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی چراغ امید به آینده را روشن نگاه می دارند.
در گرامیداشت این مناسبت مهم همانند سایر رویدادهای مهم ملی، هدایایی متناسب با آن نیز در مراسم ویژه آن به دانشجویان عزیز اهدا می‌ شود. طبعاً از آنجا که دانشجو از قشر جوان و خلاق و فهیم جامعه می باشد، الزاماً می بایست هدایای اهدایی نیز متناسب با آن مشخصات باشد. خوشبختانه عرصه صنایع‌ دستی ایران با طیف گسترده شاخه های متنوعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، منبت، معرق، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت و همچنین با ورود هنرمندان جوان و خلاق به این حوزه، شایسته ترین گزینه موجود برای تهیه هدیه ویژه برای این روز است.
صنایع دستی ایران سرشار از مفاهیم ارزشمند ملی، فرهنگی و میراثی گرانبهاست.
مفاهیم زیبای هنری نمودی بارز و درخشان در آثار و دستاوردهای هنرمندان و صنعتگران این عرصه دارد. همچنین با افزودن عنصر خلاقیت و نوآوری در کلیه مراحل طراحی تولید و عرضه آثار، ما شاهد به روزرسانی این عرصه می باشیم، اتفاق خوشایند و مبارکی که صورت پذیرفته است، به ویژه این که بسیاری از دانشجویان مستعد، خلاق و هنرمند ما خود در این عرصه مشغول فعالیت بوده و به خلق و ارائه آثار ارزشمند مبادرت ورزیده اند.
عرصه صنایع‌ دستی ایران خود اشتغال‌ زا بوده و راه اندازی یک کارگاه کوچک صنایع دستی هزینه گزاف بالایی را نمی طلبد و با درایت و حمایت مسئولین ذی‌ ربط و نیز سرمایه‌ گذاران محترم بخش خصوصی در این زمینه می‌توان به امر اشتغال زایی، رشد و رونق اقتصادی و چرخش چرخ تولید بسیار امید بست. پیشنهاد ویژه این گفتار یکی از حوزه‌های مهم و اصلی صنایع دستی ایران یعنی خاتم کاری را نشانه رفته است و محصولی که مناسبت ویژه ای با این روز دارد.
پیشنهاد ما به عنوان هدیه ویژه برای روز دانشجو شطرنج خاتم باشد. این شطرنج های تمام خاتم یکی از زیبا ترین و برجسته ترین محصولات حوزه خاتم کاری است که در نقشه ها و طرح های بسیار چشمگیر و دوست داشتنی به عرصه تولید رسیده است.
این محصول زیبا به عنوان یک هدیه ویژه برای این روز، بسیار ایده آل، کاربردی و جذاب می باشد.
در بعضی از تولیدات آن، شاهد دو منظور شدن این وسیله ای ورزشی و فکری زیبا می باشیم که هم برای شطرنج طراحی گردیده است و هم تخته نرد.
به لحاظ ساخت نیز شاهد عرضه شطرنج هایی با بهره گیری از چند شاخه هنری می‌باشیم، همچون خاتم و نگارگری، خاتم و مینا کاری، خاتم و منبت و خاتم و معرق که هر کدام دارای زیبایی و جلوه خاص خود می باشد.

شطرنج تمام خاتم

هفت گردون خیال و رنگین کمانی از هدایای ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال با درک ضرورت های موجود و نیز طراحی چشم اندازی روزآمد در چرخه تولید و عرضه محصولات خود بر زمینه های متفاوت صنایع دستی، موفق به عرضه هدایای متفاوت و خاص و جذاب برای رفع نیازمندی های اقشار و طبقات گوناگون جامعه و هدایای ارزنده و نفیس در این حوزه گردیده است.
پکیج های پیشنهادی هفت گردون پوشش دهنده حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه لوکس بوده است.
همچنین برای سایر مناسبت های مهم ملی همچون اعیاد، روز زن، روز پرستار، روز دانشجو، روز مرد و… نیز پیشنهاد های هفت گردون کارساز و مؤثر بوده و توانسته است نظر بسیاری از کاربران محترم بزرگ و معتبر دولتی و خصوصی و آحاد طبقات جامعه را جلب نموده و به همکاری مشترک برسد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال، شما را با تمامی پکیج های پیشنهادی آشنا نموده و یاری رسان شما در انتخاب هدیه ویژه، شکیل، اصیل و به صرفه می باشد.

ست شربت خوری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.