10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

سه هدیه سازمانی

شاخه مس و پرداز از زیرمجموعه های نسبتاً نوین هنر مینا‌کاری است که با تغییر نگاه در طراحی و رنگ آمیزی حوزه میناکاری عرضه گردیده است.
محصولات مس و پرداز عمدتاً بر پایه مس عرضه می گردند، همانگونه که از نام آن پیداست محصولات این شاخه بیشتر در محدوده محصولات و ادوات دکوراتیو و البته کاربردی و مصرفی روزانه است. همانند انواع شکلات خوری، انواع گلدان، انواع شیرینی خوری.
سایر شاخه‌های میناکاری همچون میناکاری روی سفال، میناکاری روی طلا، میناکاری نقره، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب نیز چون محصولات زیبای مس و پرداز دارای دستاوردهای درخشانی هستند که می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب هدیه سازمانی باشند، کمااینکه زیرمجموعه‌ های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلم‌ زنی، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… نیز هر کدام گزینه های پرشماری را به منظور هدیه سازمانی ارائه نموده اند.
یک هدیه سازمانی مناسب می بایست دارای ویژگی‌ هایی همچون : اصالت، جذابیت، پیشینه، هویت و کاربردی باشد.
هدیه سازمانی در صورتی که در بسته بندی های شکیل و وزین عرضه گردد، دارای بازخورد و انعکاسی دو چندان بوده و خاطره‌ ای نیک از اهدا کنندگان در اذهان مخاطبین بر جای می‌گذارد.
حوزه مس و پرداز نیز از جمله شاخه‌ های جذاب صنایع دستی ایران است که به واسطه زیبای نقش و طرح و همچنین رنگ بندی های جذاب و شاد بر زمینه ای نسبتاً تیره تر (سورمه ای و مشکی) بسیار شکیل و جذاب است.
شکلات خوری، شیرینی خوری و گلدان مس و پرداز سه گزینه متنوع و زیبای این حوزه است که قابلیت اهدا عنوان هدیه سازمانی را به شایستگی داشته است.

صنایع دستی اصفهان اصیل و منحصر به‌ فرد

هفت گردون خیال مس و پرداز و هدیه سازمانی

هفت گردون خیال مبدع پکیج های انحصاری، متنوع و زیبا از محصولات شاخه های گوناگون صنایع دستی ایران همچون مس و پرداز در چیدمان پکیج های خود بهره فراوان برده و با ارائه ای متفاوت در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل نیازهای حوزه‌ های مختلفی همچون : هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدایای مناسبتی و… را به شایستگی برآورد نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال چشم اندازی نوین در این عرصه ها بر دیدگان مشتاق علاقمند به هدایای نفیس و فاخر صنایع دستی ایران گشوده است و همچون مشاوری امین و متعهد پاسخگوی مطالبات شما در این عرصه بود و در کنارتان از ابتدا تا انتها حضور خواهد داشت.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.