08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > گردنبند خاتم کاری

گردنبند خاتم کاری

اصالت را می‌توان به وضوح و آشکار در هنر-صنعت خاتم کاری مشاهده نمود. هنری که از نیاکان هنر پرور و هنر دوست ما به میراث ما رسیده است و می‌توان آن را سمبلی زیبا از مجموعه متنوع و رنگین صنایع دستی ایران به حساب آورد. استادکاران هنرمند خاتم کار مراحل دشوار و متعددی را برای تولید و خلق یک قطعه خاتم نفیس و اصیل پشت سر می‌گذارند و بر ماست که قدردان و حافظ این تلاش و تعهد باشیم. محصولات خاتم‌کاری دارای طیف گسترده‌ای از لوازم و ادوات مورد نیاز در مصارف روزانه اعم از خانگی، اداری، سرگرمی و ورزشی، دکوراتیو و… میباشد. ظروف زیبای خاتم مانند شیرینی خوری، آجیل خوری، سرویس کامل چای خوری، شربت خوری، گلدان، آینه و شمعدان، انواع قاب تابلو های ترکیبی و تزئینی، ست های اداری و مدیریتی متشکل از قلمدان، جای کارت، جای تقویم، خودکار و خودنویس و بسیاری محصولات متنوع دیگر.
یکی از زیر مجموعه های زیبا و نفیس مجموعه خاتم کاری زیورآلات خاتم می باشد که بسیار زیبا، چشم نواز، بدیع و متفاوت است. از جمله این زیور آلات گردنبند های خاتم در اشکال متنوع است که نوع گرد آن دارای وجاهت و جلوه خاصی می باشد. پایه این گردنبند از فلز برنج بوده که با تزیینات برنجی پیرامون دایره مرکزی خاتم کاری شده خالق محصولی بی نظیر و دوست داشتنی گردیده است.
با توجه شاهد تغییر ذائقه و سلیقه نسل‌های جدید در استفاده از مصنوعات و زیورآلات تزیینی هستیم لازم است که طراحان خلاق در جهت روزآمد کردن طرح ها و نقوش زیورآلات از قوه ابتکار و نوآوری خود استفاده نموده و خالق آثاری به روز و مطابق با پسند نسل‌های جدید بوده و البته با حفظ اصالت و اصول اولیه ساخت یک قطعه خاتم نفیس مبادرت به انجام این امر نمایند.

هفت گردون خیال و آثار نفیس خاتم

شرکت هفت گردون خیال با توجه به تعهدی که مفروض خود دانسته، مساعی و تلاش خود را در جهت تولید و عرضه آثاری نفیس، اصیل و زیبا به کار بسته و می بندد.
هفت گردون با عرضه هدایای خاتم کاری در کنار محصولاتی دیگر در حول محور صنایع دستی ایران نظیر فیروزه‌کوبی، میناکاری، نقره نما، مس و پرداز، ترمه و قلمکار، سرامیک و سفال، حکاکی مس و نیز محصولات چرمی و الکترونیکی در قالب پکیج هایی خاص و انحصاری به سهم خود گامی بزرگ در راستای خلاقیت، ابتکار و تفاوت در این عرصه برداشته است. پکیج هایی تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک،هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، ویژه و نفیس که جهت سهولت و نیز انتخاب بهینه هدایایی مورد نیاز متقاضیان، همگی در وبسایت جامع هفت گردون در معرض دید و انتخاب متقاضیان و خریداران محترم قرار گرفته است.
انتخاب هدایای متفاوت هفت گردون بیانگر حسن سلیقه و نگاه متفاوت و روزآمد شماست.

صنایع دستی اصفهان ویژه هدایای اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.