10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران نگین فرهنگ و هنر

صنایع دستی ایران نگین فرهنگ و هنر

اگر عرصه فرهنگ و هنر این سرزمین کهن را چونان پایه انگشتری بدانیم، صنایع دستی ایران یقیناً نگین آن خواهد بود، نگینی درخشان، زیبا و ارزشمند. صنایع دستی ایران چون برخاسته از روح، ذات و تلاش هنرمند صنعتگر، سخت کوش و صبور این مرز و بوم است، لاجرم صیغه ای ارزشمند، ملی و میهنی به خود گرفته و چون نگینی درخشان بر انگشتری هنر می درخشد.
کثرت مثال‌ زدنی محصولات صنایع دستی ایران از شاخه های مختلف و متنوعی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… ما را با کلکسیونی از جواهرات مرصع، جذاب و اصیل روبرو می سازد.
از سویی صنایع‌ دستی ایران به مثابه میراثی ارزشمند و ملی، امروز به صورت امانی در دستان ماست و باید حرمت، منزلت و قدر این میراث گرانبها را پاس داشت.
خوشبختانه روز به روز شاهد اقبال بیشتر افراد جامعه به محصولات صنایع دستی ایران می باشیم و بسیاری از مؤسسات و سازمان ها هدایای مورد نیازشان را از محصولات این حوزه انتخاب می‌ نمایند و در زمینه تهیه هدیه سازمانی خود به این حوزه رجوع می نمایند.
این امر مستقیم و غیرمستقیم به مثابه نگاهبانی از این میراث ارزشمند ملی و پاسداشت آن است.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

هفت گردون خیال و صنایع دستی ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال نیز به سهم خود گام هایی در راستای حمایت و نیز کمک به رشد این نگین ارزشمند میراثی برداشته است و با اقدامی خلاقانه و مبتکرانه با طراحی، ساخت و عرضه پکیج هایی انحصاری، جذاب و چند محصوله برای رفع نیاز متقاضیان هدایای اصیل و نفیس در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدیه اداری، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… کاری متفاوت و خاص ارائه داده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های پیشنهادی یاریگر شما در انتخاب و تهیه اصیل ترین و نفیس ترین هدایای صنایع دستی است.

ست گلدان و شیرینی خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.