09 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی نهادها و ارگان‌ ها

هدیه سازمانی نهادها و ارگان‌ ها

تمامی نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی در طی یکسال کاری، مناسبت های مختلف اعم از سازمان یا ملی را در برنامه کاری خود دارند که بدان مناسبت مراسمی برگزار نموده و در پایان به شخص یا اشخاصی هدایایی را اهدا می نمایند که از آن به عنوان هدیه سازمانی یاد می‌شود.
هدیه سازمانی الزاماً به پرسنل همکار، نهاد یا سازمان و یا مدیران و پرسنل سازمان های طرف همکاری اهدا می گردد.
بنابراین هدیه سازمانی یک هدیه شخصی نمی باشد، هدیه سازمانی دارای ویژگی های خاص خود می باشد که هنگام انتخاب و تهیه آن حتماً باید به آن ویژگی‌ها دقت کافی مبذول داشت، تا هدیه انتخابی بتواند اهداف و نیات اولیه اهداکنندگان را برآورده سازد و نکته مهم تر عرصه انتخابی است.
هدیه را از کدام حوزه انتخاب نماییم که ما را به شایسته‌ ترین نحو به اهدافمان نزدیک سازد، چون در پاره‌ ای موارد ارسال هدیه به منظور شناساندن و معرفی برند خود به سازمان ها یا نهادهای دیگر و ترغیب به همکاری متقابل و یا ترغیب به استفاده طرف مقابل از خدمات سازمان مبدأ می باشد. همچنین است تقدیر و تشکر از پرسنل مجموعه، تودیع و معارفه مدیریت، جشن بازنشستگی پرسنل همکار، اعیاد ملی و مذهبی، سالگرد تأسیس نهاد و یا سازمان و…
هدیه سازمانی با این اوصاف باید دارای اصالت، هویت و شناسنامه بوده، زیبا، جذاب و در عین حال کاربردی بوده و صرفاً تزئینی و دکوراتیو نباشد.
همراه با کارت یا لوح لیزری شده به همراه نام، سمت و محل خدمت هدیه گیرنده باشد.
همچنین است پوشش و لفاف هدیه که حتماً می بایست هدیه در یک بسته بندی مناسب اهدا گردد.
با توجه به موارد ذکر شده پیشنهاد مناسب ترین حوزه برای انتخاب هدیه سازمانی از صنایع دستی ایران است.
عرصه ای متنوع با زیر شاخه هایی جذاب همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
هر کدام از شاخه های نامبرده در عرصه ارائه هدیه سازمانی محصولات ویژه و خاصی را عرضه نموده اند که می‌ تواند مورد انتخاب به عنوان هدیه سازمانی قرار گرفته و تهیه شود.

صنایع دستی اصفهان سمبل هنر ایران

بازرگانی هفت گردون خیال و تدارک ویژه برای نهادها و ارگان‌ ها

هفت گردون خیال با تجربه سال ها حضور متعهدانه و پرتلاش در عرصه تولید و ارائه متفاوت محصولات و هدایای صنایع دستی به منظور تسهیل امر انتخاب و تهیه هدیه سازمانی مورد نیاز نهادها و سازمان‌ ها، اقدام به طراحی و ساخت پکیج های انحصاری، متفاوت و شکیل نموده است.
پکیج‌ های هفت گردون خیال به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای بازخوردی شایسته بوده و مورد پسند بسیاری از سازمان‌ ها و نهادهای مهم دولتی و خصوصی قرار گرفته است که اسامی بخش‌ هایی از ایشان همراه با کلیه پکیج های پیشنهادی در وبسایت جامع هفت گردون خیال درج گردیده است.
با هفت گردون انتخابی آسان و عرضه ای متفاوت، شکیل و بازخوردی شایسته را تجربه نمایید.

خرید صنایع دستی توسط سازمان ها و نهادها

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.