11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اعیاد ملی

صنایع دستی ایران و اعیاد ملی

در تقویم ملی میهن عزیزمان مناسبت های گوناگونی است و نام گذاری گردیده است.
مهم ترین مناسبت‌ های ملی ما ایرانیان که دارای فرهنگی کهن و ریشه دار می باشیم، در حوزه اعیاد و جشن‌ های وابسته به آن است و در رأس آن عید باستانی نوروز که خوشبختانه به ثبت جهانی در مراکز مهم فرهنگی و بین المللی خاص نیز رسیده است.
از رسوم زیبای این عید اصیل و کهن، رسم هدیه دادن است و شایسته است که هدایای عید نوروز نیز همانند خود آن دارای اصالت و بار فرهنگی، ارزشی و اصیل باشد و چه حوزه ای شایسته‌ تر از حوزه صنایع دستی ایران این میراث گرانبهای ملی و فرهنگی ما.
صنایع دستی ایران از آنجا که نشأت گرفته از روح فرهنگ اصیل و والای ایران است خود به سمبلی شایسته تر از جهت فرهنگ و تمدن ریشه‌ دار ما تبدیل گردیده است.
هر کدام از زیرمجموعه های متکثر صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات سنتی، حکاکی مس، حکاکی چوب و… محصولاتی زیبا و خاص را ارائه نموده که می‌ تواند به شایستگی نیاز ما را به انتخاب یک هدیه خاص پاسخگو باشد، به ویژه در دو شاخه مهم میناکاری و خاتم کاری با تنوعی بی نظیر از هدایای میناکاری و هدایای خاتم‌کاری روبرو می باشیم که هر کدام می تواند به ویژه در حوزه انتخاب هدیه سازمانی و هدیه اداری بسیار پتانسیل بالایی داشته باشند.
خوشبختانه امروزه شاهدیم که روز به روز اقبال بیشتری در سطح جامعه نسبت به حوزه مهم صنایع دستی ایران صورت می پذیرد و به ویژه مؤسسات و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی هدیه سازمانی مورد نیاز خود را از این حوزه انتخاب می نمایند.

پیرامون خرید صنایع دستی

هفت گردون خیال و اعیاد ملی

هفت گردون خیال در طی سالیان متمادی حضور فعال در عرصه تولید و همچنین عرضه متفاوت محصولات فاخر و نفیس صنایع دستی با طراحی تولید پکیج های متفاوت و خاص به همراه بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل، گامی مهم در این راستا برداشته و توانسته است سرفصل های متفاوتی هم چون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و… را پوشش دهد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال است عرضه کننده تمامی پیشنهادات متفاوت و خاص تدارک دیده شده می باشد و شما را به بازدید از آن دعوت به عمل می آورد.

محصولات صنایع دستی هفت گردون

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.