08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی و هدیه خاص

صنایع دستی و هدیه خاص

همیشه در طی ایام و مناسبت های مختلف پیش آمده است که ما احتیاج به هدیه خاص پیدا می نماییم. معمولاً هدیه خاص برای افرادی با ویژگی های خاص در نظر گرفته می‌شود. افراد خاص می‌ تواند از دایره بستگان، دوستان، همکاران و مدیران عالی‌ رتبه سازمان‌ ها و دوایر دولتی و خصوصی باشند که بالطبع هر کدام برای ما دارای ویژگی خاصی هستند، که هنگام تهیه هدیه مناسبتی خاص برای ایشان باید به آن ویژگی ها دقت نظر کافی اعمال نمود، تا بتوان به بهترین نتیجه ممکن از اهدای هدیه متناسب با اهداف اولیه مان دست یافت.
این ضرورت در حوزه روابط اداری و مناسبت های خاص آن که احتیاج به هدیه پیش می‌ آید، نمودی دو چندان یافته و از حساسیت بالاتری برخوردار است، چراکه اهدای یک هدیه خاص به عنوان مثال برای یک مدیریت عالی رتبه دارای ویژگی های خاصی است، از جمله رسمیت آن، تشخص و شأن هدیه گیرنده، اصالت و ماهیت هدیه اهدایی، حوزه انتخابی آن، پیشینه و سابقه حوزه انتخابی هدیه و بسیاری نکات مهم دیگر.
انتخاب یک حوزه مناسب برای تهیه هدیه خاص از مهم ترین موارد مورد توجه باید باشد، در این راستا می‌ توان با نگاهی دقیق‌ تر به حوزه صنایع دستی ایران، گام اولیه را صحیح، اصولی و مطمئن برداشت، چراکه حوزه صنایع دستی ایران به عنوان میراثی ارزشمند، ملی و با تنوع و تکثری مثال زدنی و ارائه طیف وسیعی از محصولات و هدایای فاخر، نفیس، زیبا و کاربردی می‌ توانند به شایستگی پاسخگوی نیاز ما به انتخاب هدیه خاص باشد.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، قلمزنی، ترمه، قلمکار، فرش، گلیم، قاب تابلو دست بافت، زیورآلات سنتی و مدرن دست ساز و… هر کدام دارای مجموعه‌ ای زیبا و خاص از دستاوردهای درخشانی هستند که می تواند پاسخگوی شایسته نیاز ما به انتخاب یک هدیه خاص باشد.

صنایع دستی اصفهان اصیل و منحصر به‌ فرد

هفت گردون خیال، هدیه خاص و صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال پس از طی سال‌ ها حضور فعال در عرصه صنایع دستی ایران در پاسخ به نیاز رو به رشد به هدایایی نفیس و ارزنده در حوزه صنایع دستی ایران در اقدامی خلاقانه و روزآمد با طراحی و ارائه پکیج هایی متنوع، جذاب و چند محصوله برای رفع نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه در خدمت شما متقاضیان گرامی به ویژه نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی برای تهیه هدایای گوناگون مورد نیازشان می باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پیشنهادات متنوع خود در قالب پکیج های جذاب و با بسته بندی های زیبا و شکیل آماده ارائه خدمات و همراهی و همگامی شما تا حصول به شایسته‌ ترین نتیجه می باشد.

صنایع دستی و اقتصاد خانواده

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.