19 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای اقتصادی و عید نوروز

هدایای اقتصادی و عید نوروز

برای عموم مردم با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، تهیه هدایای عید نوروز با مشکل همراه است. هم از لحاظ اقتصادی ، هم به لحاظ تهیه و رفت و آمد در ایام پر ترافیک و روزهای پر مشغله و پر رفت و آمد پایان سال.

از سویی سنت نیکوی اهدای هدیه به مناسبت سال نو از رسوم کهن ، زیبا و اصیل عید نوروز می باشد و با توجه به این که گرامیداشت عید سال نو که گسترده ترین ، اصلی ترین و شادترین جشن همگانی فارسی زبانان در سراسر گیتی است و این عید در تقویم میراث جهانی یونسکو نیز به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است ، پس می بایست راهکاری را به منظور هرچه بهتر برگزار کردن آیین ها و رسوم آن یافت

صنایع دستی به عنوان هدیه

صنایع دستی ایران که آمیخته به روح هنرپرور ایرانی است از دیرباز از گزینه های اصلی و پر هواه خواه اهدا کنندگان هدیه بوده است. تا به روزگاران امروز نیز این محبوبیت و استقبال ادامه داشته و خواهد داشت. خصوصا این که صنایع دستی ایران هم پای پیشرفت و تغیی سایر عرصه های فکری ، فرهنگی ، علمی و … خود را با شرایط ، نیازها و سلیقه های روز نسل جدید و جامعه وفق داده است و دچار دگرگونی های مثبت و قابل توجهی در عرضه ، طراحی ، ساخت و توزیع گردیده است تا بتواند پاسخ گوی نیازهای متنوع و متفاوت آحاد جامعه امروزی باشد.

آثار و محصولات زیبای صنایع دستی شامل : میناکاری ، خاتم کاری ، نقره نما ، فیروزه کوبی ، سفال و سرامیک ، انواع بافت ها از قبیل گلیم ، گبه ، فرش و … و بسیاری گرایش های دیگر هر کدام پاسخ گوی بخشی از سلائق مختلف جامعه در این ارتباط هستند.

هدایای اقتصادی هفت گردون خیال

هفت گردون خیال به عنوانن مجموعه ای پیشرو در فرآیند تولید ، تهیه و عرضه نوین آثار اصیل و فاخر صنایع دستی ایران به منظور برآورده ساختن پاسخی شایسته به این نیاز ، با ابداع مجموعه های متنوع هدایای اقتصادی در یک بسته بندی بسیار زیبا و شکیل پاسخی شایسته به این نیازی عمومی ارائه کرده است. پکیج های هدایای اقتصادی هفت گردون خیال با تنوعی فوق العاده ، کیفیتی عالی و البته بهایی بسیار مناسب ، می تواند گزینه های بسیار مناسبی برای عموم آحاد و افراد جامعه و حتی ارگان ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی بوده و دغدغه خاطر شما را در این ایام پر مشغله رفع می نماید. همچنین در کنار هدایای اقتصادی هفت گردون با ارائه هدایای وی آی پی و هدایای مدیران شما را شگفت زده خواهد کرد. اهدای این هدایای جذاب بدون شک نام شما را به نیکی و شادمانی در اذهان ماندگار خواهد ساخت.

هدیه اقتصادی گلدان و کاسه فیروزه کوبی
بشقاب و گلدان میناکاری و قلمدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.