07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه لوکس شیرینی خوری خاتم کاری

هدیه لوکس شیرینی خوری خاتم کاری

هنر اصیل و فاخر خاتم کاری به عنوان سمبلی شایسته برای نمایش صنایع دستی اصیل ایران می باشد که توانسته است جایگاه شایسته ای در میان صدها عنوان و زیر مجموعه متنوع صنایع دستی ایران برای خود ایفا نماید.
خاتم کاری در ایران را نمی‌توان به روشنی مبدأ زمانی خاص را برای آن عنوان نمود، لیکن خاستگاه و زادگاه آن را شهر هنر و فرهنگ و ادب، شیراز می‌دانند.
خاتم شیراز را سرآمد خاتم‌ کاری ایران می‌دانند چه به لحاظ ظرافت و دقت فوق‌ العاده در ساخت، چه به لحاظ شیوه و مراحل ساخت و پرداخت نهایی و چه به لحاظ رنگ آمیزی.
خاتم شیراز همچنین توانسته است جایگاه جهانی شایسته ای برای خود به ارمغان آورد و جای خوشوقتی است که در مجامع رسمی بین المللی ذیربط برای ایران و برای شیراز به ثبت رسیده است. تکثر محصولات خاتم‌ کاری مثال‌ زدنی است.
اگر می‌ خواهید انتخابی به جا و شایسته برای تهیه یک هدیه لوکس داشته باشید، یقیناً خاتم کاری از گزینه های ابتدایی و چه بسا اول می باشد.
نام خاتم کاری با اصالت، ظرافت، دقت و جذابیت آمیخته است.
محصولات خاتم کاری در بسیاری از حوزه‌ های زیست فردی و اجتماعی ما حضوری محکم و استوار دارد، چرا که هم در حوزه محصولات و ادوات خانگی و هم حوزه محصولات فرهنگی و معنوی، هم در عرصه محصولات سرگرمی و ورزشی، هم تجهیزات و ادوات اداری و مدیریتی و هم محصولات مرتبط با معماری داخلی و خارجی دارای گزینه های بسیار متنوعی جهت انتخاب هدیه لوکس بوده و پیشنهادات شایان توجهی را ارائه داده است.
یکی از زیباترین محصولات حوزه لوازم خانگی خاتم که شایسته اطلاق عنوان لوکس می‌باشد، شیرینی خوری های پایه دار و همچنین تخت خاتم است که در انواع و اشکال و ابعاد مختلف به زیور خاتم آراسته گردیده است.
زیبایی و اصالت این محصول از آن کالایی خاص و هدیه لوکس ساخته است. این شیرینی خوری های اصیل و زیبا هدیه لوکس ارزنده‌ای در مناسبت هایی همچون روز مادر و روز زن می باشد و اهدای آن سمبلی از اصالت ایرانی و ملی است.

خاتم کاری روی مس و محصولاتش

بازرگانی هفت گردون و هدایای لوکس خاتم کاری

هفت گردون بنا بر تعهد خود به میراث ملی و ارزشمند ایران، یعنی صنایع‌ دستی ایران در عرصه‌ هایی همچون خاتم کاری، نیز اقدام به ابتکاری خاص نموده و با بهره مندی از حضور ارزشمند اساتید خاتم کار در مجموعه خود گلچینی از نفیس ترین محصولات خاتم خود را به همراه سایر محصولات متنوع از حوزه‌ هایی همچون میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما و… در پکیج های انحصاری با بسته بندی های وزین و شکیل ارائه نموده است.
این پکیج ها می تواند پاسخگوی شایسته‌ ای در حوزه‌ های گوناگونی همچون بسته های اقتصادی،  محصولات آنتیک، هدیه لوکس، محصولات وی آی پی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال را مشاهده نموده و با انتخاب هر کدام از پکیج های پیشنهادی نام نیکی از خود در اذهان برجای بگذارید.

خاتم کاری روی مس سرآمد هنرهای صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.