07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه اداری سه پیشنهاد خاص

هدیه اداری سه پیشنهاد خاص

امروزه حوزه صنایع دستی ایران از اصلی ترین حوزه های تأمین هدایایی همچون هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای مناسبتی و… می باشد، چرا که صنایع دستی ایران به واسطه تکثر زیرمجموعه ها و عناوین متفاوتی همچون : میناکاری، فیروزه‌ کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، نقره، نقره نما، قلمزنی، حکاکی مس، الماس تراش، ترمه، قلمکار، سفال، سرامیک، شیشه، خاتم‌ کاری، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، منبت، معرق و… دارای زمینه ای مناسب برای انتخاب مناسب‌ ترین گزینه‌ ها به عنوان هدیه اداری است، چرا که هدیه اداری دارای خصوصیات ویژه ای می باشد که آن را از سایر هدایای شخصی و دوستانه متمایز می نماید.
هدیه اداری دارای نوعی رسمیت و وجاهت خاص است، هدیه شخصی و سلیقه ای نمی باشد، معمولاً در هدایای شخصی و دوستانه علائق و روحیات شخصی هدیه گیرنده مدنظر قرار می‌گیرد و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده اقدام به تهیه هدیه می نمایند، در هدایای مناسبتی، سازمانی و اداری به لحاظ رسمیت کار نوعاً هدیه دارای تفاوت های آشکار می گردد.
هدیه اداری باید شکیل، دارای اصالت و شناسنامه باشد تا به نتیجه مطلوب از اهدای آن بتوان دست یازید.
امروزه علاوه بر نوع هدیه در نظر گرفته شده به نکته حائز اهمیت و بسیار مهم دیگر نیز توجه می شود و آن نحوه ارائه و در حقیقت بسته بندی هدیه می باشد. هرچه این بسته‌ بندی وزین تر و شکیل تر ارائه شود، ارزش هدیه و نیز هدیه دهنده نزد مخاطبین به مراتب افزوده می گردد.
امروزه بسته بندی به ویژه در حوزه صنایع دستی ایران از نکات بسیار اساسی، کلیدی و حائز اهمیت می باشد که غفلت از آن لطمات جبران ناپذیری به اعتبار و وزانت تولید کننده و عرضه کننده وارد می آورد.
خوشبختانه امروزه این امر بیش از پیش مورد توجه عرضه‌ کنندگان هدایای صنایع دستی ایران قرار گرفته است و کم و بیش بدان عمل می نمایند.

صنایع دستی اصفهان سمبل هنر ایران

هفت گردون خیال و سه پیشنهاد هدیه اداری

از آن جا که بازرگانی هفت گردون خیال همواره در افق کاری خود همکاری متقابل و گسترده با سازمان ها و دوایر بزرگ دولتی و خصوصی را مدنظر قرار داده و می‌ دهد و بدان نیز عمل نموده و توانسته است مورد وثوق و اطمینان بسیاری از ایشان باشد، که اسامی بخش‌هایی از آن در وبسایت جامع هفت گردون خیال درج گردیده است، سه پیشنهاد هفت گردون همگی از حوزه مهم، اصیل و زیبای خاتم کاری می باشد.
۱) قاب تابلوهای خاتم، خاتم و مینا و یا خاتم و معرق یکی از پر کاربردترین هدایای اداری می باشد که خوشبختانه با استقبال قابل توجهی نیز در سازمان‌ ها و ادارات گوناگون روبرو می باشد.
٢) سنگاب خاتم از دیگر هدایای پرمصرف حوزه خاتم کاری علاقمندان ویژه خود را پیدا کرده است.
۳) سومین پیشنهاد از این حوزه شطرنج تمام خاتم می باشد که طرفداران ویژه اس در میان مدیران عالی‌ رتبه ادارات و نهادها دارد.
هفت گردون خیال ضمن درک ضرورت های هدیه اداری و نیاز روزافزون جامعه به این دست از هدایای اصیل و ارزشمند با طراحی و ساخت پکیج هایی متفاوت و چند محصوله رافع نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس و… بوده و شما را به بازدید از آن دعوت به عمل می آورد.

صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.