08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صادرات صنایع دستی شهرستان اهر به کشورهای اروپایی

صادرات صنایع دستی شهرستان اهر به کشورهای اروپایی

فرماندار شهرستان اهر از صادرات تولیدات صنایع دستی بانوان اهری به کشورهای اروپایی خبر داد و گفت از بانوان هنرمند اهری حمایت می کنیم.
آقای رسول خدابخش اعلام کرد در آیین افتتاح خانه پته شهرستان اهر بر ضرورت حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین با تولید صنایع دستی، شهرستان اهر را به برند تبدیل کرده‌ اند.
ایشان افزودند شهرستان اهر در تولید محصولات چرمی از قبیل کیف و کفش حرف‌ های بسیاری برای گفتن دارد این در حالیست که تولیدات چرمی بانوان هنرمند اهری در کشورهای اروپایی مشتری داشته و مقصد اصلی صادرات است.
ایشان اهر را شهر ملی ورنی نامید و افزود نباید تنها بدان بسنده کرد، هرچند که انتخاب شهر اهر به عنوان شهر ملی ورنی فرصتی شایسته است برای معرفی ظرفیت های هنر زیبای ورنی بافی اهر و ارسباران.
ایشان همچنین بر لزوم تقویت هنر فعالان حوزه صنایع دستی در شهرستان اهر تأکید نمود و گفت هنر حکاکی بر روی مس در شهرستان اهر یک جاذبه خاصی است که در کمتر شهرستانی در استان دیده می شود.
فرماندار اهر با اشاره به راه‌اندازی خانه پته برای اولین بار در این شهرستان که انجام خواهد پذیرفت، در ادامه از حمایت از هنرمندان و بانوان پته دوز توسط نهاد فوق نام برد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.