10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید و سال جدید از حوزه صنایع دستی

هدیه جدید و سال جدید از حوزه صنایع دستی

سال جدید در راه است، بهار طبیعت در راه است و بهار صنایع دستی نیز با عرضه هدیه جدید در راه است.
صنایع دستی ایران نیز همانند طبیعت و حلول سال نو و رویش مجدد جوانه ها همچون ارگانیسمی زنده و فعال پیوسته در راه نوسازی و به روز رسانی خود می باشد. این امر هنگامی نمودی دو چندان یافت که شاهد ورود جوانان هنرمند، خلاق، پرشور و آینده‌ نگر به این عرصه بودیم، چرا که با تغییر نسل ها شاهد تغییر نگرش‌ها و سلیقه ها و علائق نیز می باشیم و هنرمندان این عرصه با درک این ضرورت به شایستگی توانستند با عرضه محصولات جدید و روزآمد ضمن وفاداری به اصول بنیادین این میراث ارزشمند ملی، با نگاهی نو چراغ این هنر-صنعت ملی را روشن و فروزان نگاه دارند.
در بیشتر شاخه های متنوع و متکثر این عرصه ما شاهد این نوآوری‌ های خاص می‌ باشیم.
شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، قلمزنی، قلمکار، ترمه، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… از این امر مستثنی نبوده و شاهد هستیم که در تمامی گرایش های فوق محصولات جدید و مطابق با پسند روز جمعه طراحی و عرضه گردیده اند، که می تواند به عنوان هدیه جدید برای سال جدید بسیار گزینه مناسبی باشد و پاسخگوی شایسته نیاز ما باشد. به ویژه برای سازمان ها، ارگان ها و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی این هدایا می تواند بسیار برازنده و مفید فایده باشد.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

هفت گردون خیال و عرضه هدیه جدید برای سال جدید

بازرگانی هفت گردون خیال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با عرضه هدیه جدید از مجموعه محصولات نفیس و فاخر صنایع دستی خود، به استقبال سال نو می‌ رود.
پکیج های ابداعی و انحصاری هفت گردون خیال با طراحی و عرضه ویژه، گزینه بسیار مناسبی برای سال نو و عید نوروز بوده و می‌ تواند به شایستگی پاسخگوی نیاز شما متقاضیان محترم به ویژه در حوزه هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه لوکس و هدیه ویژه باشد.
مجموعه پکیج های ابداعی، متنوع و پر محصول هفت گردون خیال در وبسایت جامع شرکت جهت رؤیت، انتخاب و تهیه متقاضیان عزیز قرار داده شده است.
با انتخاب هر کدام از این پکیج ها و هدایای پیشنهادی هفت گردون و تهیه و اهدای آن، سال نو را به خاطره ای شیرین و ماندگار تبدیل نمایید.

خاتم کاری روی مس با اقتدار در صدر جدول

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.