10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص برای مدیریت

هدیه خاص برای مدیریت

مدیریت عالی یک مجموعه اداری و سازمانی دارای ویژگی و شأن خاصی است که ایجاب می نماید در مواردی خاص آن ویژگی را مدنظر قرار داد، از جمله در هنگام اهدای هدیه به مناسبتی خاص همچون عید نوروز یا تقدیر و سپاس و یا عقد قرارداد جدید با مجموعه های دیگر به عنوان قدردانی و یا معرفی مجموعه تحت امر خود به مدیریت مجموعه ای دیگر.
هدیه مدیریت دارای ویژگی های خاصی است که آن را از هدایای متعارف دوستانه، شخصی و حتی اداری جدا می‌ نماید.
در انتخاب هدیه خاص برای مدیریت باید به آن ویژگی ها دقت لازم را مبذول داشت تا به اهداف و نیات اولیه از اهدای هدیه دست یافت. یک هدیه خاص دارای ویژگی‌ هایی است که آن ویژگی ها را می توان ذیل مواردی همچون دارا بودن اصالت و هویت و شناسنامه، زیبایی، جذابیت، کاربردی بودن ترجیحاً ساخت داخل و صنعتگران سخت کوش میهن برخاسته از فرهنگ و تمدن و ارزش‌ های متعالی ملی و میهنی دسته بندی نمود.
با عنایت به موارد مذکور شایسته‌ ترین حوزه برای انتخاب یک هدیه خاص مناسب جهت مدیریت عالی رتبه یک نهاد و مجموعه حوزه متکثر، اصیل و متنوع صنایع دستی ایران است، حوزه‌ ای با صدها زیرشاخه و گرایش های متنوع همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، قلمکار، قلمزنی، ترمه، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و بسیاری از عناوین دیگر. هدیه خاص برای مدیریت در سایر شاخه ها و زیر مجموعه های متنوع صنایع دستی قابل انتخاب و تهیه است به ویژه در حوزه خاتم کاری ما شاهد عرضه هدایایی اصیل، نفیس و فاخر بوده که می‌ تواند به عنوان یک هدیه خاص و ویژه مدیریت مدنظر قرار گیرد، چرا که خاتم کاری یکی از اصیل ترین و فاخر ترین شاخه های صنایع دستی ایران است که توانسته به اعتباری بین المللی نیز دست یافته و نماینده شایسته‌ ای از صنایع دستی ایران در سطح ملی و بین المللی باشد.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب سفال

هفت گردون خیال هدیه خاص مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال در طراحی و خلق پکیج های ابداعی و انحصاری صنایع دستی خود همواره نگاهی به هدایای مدیریتی داشته و پیشنهادات خاصی را نیز در وبسایت خود بدین منظور به متقاضیان محترم ارائه داده است. البته پکیج های هفت گردون خیال می تواند در سایر حوزه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه ویژه و هدیه لوکس حرف‌ ها و پیشنهادات متنوع، متفاوت و جذابی را ارائه دهد که این امر تحقق پذیرفته است و متقاضیان محترم می توانند با حضور در وبسایت جامع هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پکیج ها و محصولات ارائه شده دست به انتخاب و تهیه هر یک از پکیج های مورد پسند و نیاز خود زده و تجربه ای متفاوت از خریدی متفاوت، به صرفه و جذاب را برای خود به ثبت برسانند.

ست سنبلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.