08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان در گرامیداشت دهه فجر

صنایع دستی ایران و اصفهان در گرامیداشت دهه فجر

با فرا رسیدن ماه بهمن و ایام پیروزی انقلاب و دهه فجر شاهد برگزاری مراسم و آیین‌ های ویژه‌ ای به ویژه در سطح ارگان ها و نهادهای برآمده از انقلاب هستیم، مراسمی که عرفاً و به طور معمول در پایان هدایایی به رسم یادبود به مهمانان ویژه اهدا می شود. این هدایا علاوه بر این که دارای سمبل ها و نشانه هایی از انقلاب، آرمان‌ ها و ارزش‌ های ویژه آن می‌ باشند، عمدتاً از حوزه مهم و ارزشمند صنایع دستی ایران و اصفهان انتخاب و تهیه می‌شوند.
نه تنها در مراسم های ویژه دهه فجر بلکه این امر در سایر مناسبت های سراسری همچون عید نوروز، اعیاد مذهبی، هفته دفاع مقدس و… نیز به چشم می‌خورد، چرا که صنایع دستی ایران به مثابه یک میراث ارزشمند و بلند مرتبه ملی بوده و گرامیداشت و تکریم آنان در حقیقت تکریم فرهنگ و سنن و آداب و رسوم ملی ما نیز می‌ باشد.
حوزه‌های متنوع زیرمجموعه‌ های صنایع دستی همچون : خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، حکاکی چوب، حکاکی مس، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، انواع رودوزی های سنتی، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هر کدام شاخه و یا شاخه هایی خاص از محصولات را نمایندگی می نمایند و در بردارنده پیشنهادات جذاب و متنوع جهت تأمین هدایای مورد نیاز جامعه می‌ باشد.

صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال و پیشنهادات ویژه

هفت گردون خیال با درک ضرورت های رو به فزونی جامعه به هدایای اصیل و نفیس به ویژه در مناسبت‌ های مهم سراسری و همگانی که سازمان‌ ها و دوایر دولتی و خصوصی نیاز به حجم بالایی از هدایای اصیل، نفیس و جذاب پیدا می‌کنند با استفاده از محصولات زیبای خود در شاخه های متنوع صنایع دستی به ویژه از دو شاخه مهم خاتم کاری و میناکاری پکیج های جذابی را تدارک دیده است. چیدمان متنوع این هدایا در بسته‌بندی‌ های مستحکم و شکیل بسیار چشم نواز و مورد پسند عموم است.
به عنوان مثال با استفاده از محصولات شاخص میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال خود که دو حوزه مهم از مجموعه متنوع میناکاری می باشند، چیدمان های زیبایی را در پکیج ها به وجود آورده است.
محصولات میناکاری با زیرساخت‌ هایی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب از اصیل ترین و کهن‌ ترین شاخه‌ های مهم صنایع دستی ایران می باشد، که دارای تنوع فوق العاده در آثار و محصولات است.
پکیج های ابداعی هفت گردون به ویژه با تنوع کاربرد در حوزه‌ های مختلف عرضه گردیده اند. حوزه‌ هایی همچون : بسته‌های اقتصادی، محصولات وی آی پی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… تمامی پکیج های جذاب فوق، با بسته‌ بندی‌ های وزین و مستحکم در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت مشاهده، انتخاب و تهیه شما متقاضیان عزیز قرار داده شده است.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.